Wist je dat...

En hier ook, maar dat is het al minstens twee weken, zolang ik hier in Portugal ben.

… de Sahara voor slechts 20% uit zand bestaat ?
… je in één hand al miljoenen zandkorrels kan vasthouden ?

… het aantal zandkorrels in je hand na enkele seconden vasthouden al een stuk minder is.

… ik me afvraag of iemand van de wereldwijzerleden Windows 10 al geinstalleerd heeft
… ik dan vooral benieuwd ben naar hun ervaringen
(… ik geen zin heb om voorloper op dit traject te zijn :slight_smile: )

Kan jij uit ervaring spreken? Korrels geteld?
Ik wacht nog effe met W10.

• ik zelfs Windows 8 niet heb
  • ik wél sinds een paar dagen geleden overstag ben gegaan voor de Cloud voor Adobe
  • ik dat veel eerder had moeten doen…

. . . Ik er niet van houd om dingen in de hand van anderen te leggen.

off topic:
heel los zand loopt uit je hand. Hoe harder je knijpt om het vast te houden, hoe meer eruit loopt

on topic:
… ik nog sponsoren zoek voor de Duchenne triatlon
… Duchenne een spierziekte is die bijna alleen maar bij jongens voorkomt
… jongens die die ziekte hebben zelden ouder dan 27 worden
… ik destijds door mijn toenmalige manager gevraagd werd mee te doen in zijn team
… we nu al voor het negende jaar mee doen
… sponsoring in voorgaande jaren een stuk makkelijker was omdat de baas het hele bedrag sponsorde
… het een stuk lastiger is om 500 euro binnen te halen als je geen baas meer hebt
… ik blij ben met elke euro die ons team kan binnenslepen
(… ik als eventueel extra aansporing kan zeggen dat ons team de laatste twee jaar al met de prijs van beste damesteam naar huis gegaan is)
(… de eerlijkheid me gebied te zeggen dat de concurrentie van damesteams niet heel groot is, er doen gemiddeld maar 6 damesteams mee :slight_smile: )

Wist je dat:

• ik daar ook niet van houd
  • ik om financiële redenen een uitzondering heb gemaakt
    (lees: PS5 en LR4.2 waren niet compatible met mijn camera en Premiere wilde ik sowieso kopen)

. . . men Adobe Premiere tegenwoordig niet meer koopt, maar vanaf het internet gebruikt?

… Adobe Creative Cloud niet gratis is
… voor zover ik weet Premiere niet gratis LEGAAL te krijgen is

. . . ik ooit les gegeven heb in Adobe Premiere, maar dat ik tegenwoordig Sony Vegas Pro gebruik.

… ik me voornamelijk behelp met Snag-it
… ik de Adobe Photoshop CS6 7 die ik momenteel nog heb veel minder fijn vind dan de voorgaande versie die nog op mijn Vista werkte (maar niet meer op mijn Win7).

Dat ik terug aan het werken ben.

(ja, zoiets zei je pas, goed dat te horen, hoewel je met dit weer beter thuis had kunnen blijven :biggrin:)
… ook belangrijk: wist je dat je ook hier weer terug bent… zei het met een nieuw account??
… ik me afvraag of ze je oude account ook weer kunnen reanimeren
… het toch ook wel weer grappig is dat ik opeens meer berichten geplaatst heb op wereldwijzer dan georgessiam :slight_smile:

Nou eerlijk gezegd kan ik er niet mee lachen Hanneke,op de ene andere dag was mijn gebruikersaccount verdwenen hier op wereldwijzer.
Zelf heb ik me niet verwijderd,maar iemand anders wie of wie… dat weet ik niet !
Wacht terug op mijn admin rechten,had gisteren al een pb verstuurd naar Zlata en Jeroen.

Dat verbaast bij zeer. Dt wijst op het beheer door dilettanten. Wie de schoen past, trekt hem an.

Wist je dat…

… ik zondag per PB het admin-beleid (het gebrek aan admins) per PB aangekaart heb bij Jeroen (en Zlata)
… ik geen reactie heb mogen ontvangen
… ik blij ben dat Georges terug is
… Georges een goedzak is

Bedankt lieve Jenny !

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSj83e4fyISICPLsk3wgJwWy1L2pWKW1SuP5lqx1Jjkq_rO3NqO8Q

… ik best begrijp dat het niet grappig is
… ik ook zei dat ik hoop dat ze je oude account kunnen reanimeren
… ik heel benieuwd ben wat er met jouw account gebeurt is
… ik het ook heel schrikbarend is dat er helemaal geen admin meer aanwezig is… dankzij mij staat nu namelijk ergens een dubbele posting (een enquete-invul-verzoek verplaatst naar de categorie: “help me met mijn onderzoek”… helaas stond hetzelfde verzoek daar ook al…), die heb ik “gemeld” maar die kan ik zelf niet verwijderen

… MODS te weinig rechten hebben hun forum schoon te houden