Wist je dat...

… dat ik dat wist
… ook dat zijn opvolger Suarez heet en niet meer in Engeland speelt

Ik vind ze bijna allemaal keigoed die rode duivels :kampioen:

Dat Katrien verstand heeft van voetbal,zie haar reactie over de Belgen! :biggrin:

… we weer een spammer hebben?
… dit Kriskras reizen is

…ik me toch afvraag of je spammers niet gewoon een fikse factuur voor gebruik van advertentieruimte zou kunnen sturen. Juridisch gezien zou dat toch eigenlijk best moeten kunnen, zeker als je de tarieven opneemt in de bij het aanmelden getoonde voorwaarden. Per slot van rekening maakt iemand dan gebruik van een door WWZ aangeboden dienst.

… WOO daar een goed punt heeft

…mijn rechterarm al tot op kniehoogte hangt
…ik sinds vandaag biceps heb waar de hulk jaloers op zou zijn
…ik vandaag voor 1 dag ( al staan der nog een stuks of 4 op het programma ) loopjongen (meisje) mocht zijn in de bouwsector en ik hierdoor morgen op mijn werk vast boven de PC in slaap val. (Thuis oprit aan het leggen, allé manlief, ik de mortel en de tegels aanbrengen pffff)

…ik nog snel een plaatje moet zoeken voor de fotopuzzelzoektocht.
…ik het een goed idee vind van WizardOffOss

…ik er nu echt vandoor moet, tot later :dag:

Dat ik al verschillende postings van “kraskris” heb verwijderd!!!

… ik vind dat Sjors goed bezig is :wink:

…ik vakantie heb

. . . ik nooit meer met vakantie ga, want ik werk niet meer. Ik ga gewoon op reis.

… ik (helaas) ook niet meer werk
… ik daardoor juist niet op vakantie kan :frowning:

… m.i. Travelmoodz ook in het lijstje van vervelende spammers thuishoort ?
… ter zake het ideetje van WizardOfOss zeker het overwegen waard is ?

… Travelmoodz opgericht is door Quirine ter Haar
… zij de dochter is van Joop ter Haar, de man die de Oad ooit groot gemaakt heeft
… zij ook in de directie zat van de Oad ten tijde van het faillissement

… ik het ‘grappig’ vind dat op de dag van de arbeid in veel landen niet gewerkt wordt,
… werken leuk is, alleen gaat er zo veel vrije tijd in zitten,
… het alweer 21 jaar geleden is dat Formule 1 coureur Ayrton Senna verongelukte op het circuit van Imola (Grand Prix van San Marino - 1 mei 1994).

Ik lekker op de camping zit!

… ik ervan uitga dat je daar meer leuks doet dan alleen maar ‘zitten’ :slight_smile:

…ik toch maar even snel het gras ga maaien…al is het vandaag de dag van de arbeid.

Kleine camping dan

…Reizen Waes vandaag Noord-Korea bezoekt? Om 20.25u op NPO3.