Wist je dat...

… het weer heerlijk eten was bij de Japanner

… ik nu wel een beetje vol zit

… ik het op Indiaas gehouden heb (bloemkool curry)

Chilly Gobi?!

… ik als reactie direct wilde geven dat Chilly Gobi niet in Europa ligt
… ik me toen besefte dat ik niet in het Raad de Google streetview stad spel zat
… dit dus over mijn culinaire activiteiten ging
… ik heb moeten opzoeken wat Chilly Gobi precies is
… mijn creatie iets minder vegetarisch is (lees: er zit kip in)
… mijn creatie ook iets geler uitgeslagen is dan de foto’s van de CG
… ik CG zeker nog eens ga proberen (bedankt!)

Ik kreeg gisteren van onze buurvrouw (komt uit Pakistan) een portie birhani.
Zoek dat ook maar eens op, C4th!

. . . ik gisteren veel laag-bij-de-gronds werk in de tuin heb gedaan?
. . . en dat ik nu dus spierpijn in mijn hurken heb? (Niet te verwarren met de lurven).

. . . Gdebruyn weer bezig is?

… meneer Kaktus het ook altijd over de lurven en kladden had

… je met zo’n smile zeker niet binnengeraakte in die bank, die vrouwelijke bedienden (ik vroeg me af hoe de mannelijke zouden reageren) kortaf teken deden dat hij die :biggrin: van zijn ( ‘hij’ , als in mijn echtgenoot, dacht met zijn charmes hun protocol te omzeilen :nadenken: ) gezicht moest halen.

. . . dat Gdebruyn gewoon en ongestoord doorgaat met spammen?

… dat niet gek is als er maar één admin is die hem kan stoppen
… dat beheerders de rechten missen veel te doen

Dat ik al zijn berichten heb verwijderd,dat ik deze persoon een ban heb gegeven voor één week.

Georges is weer goed bezig!

… ik birhani denk ik ook wel lust VideJo…
… ik het laag bij de grondse werk toch echt tot na ijsheiligen laat wachten (ooit mijn hele moestuin kunnen opruimen nadat er vorst overheen gekomen is… en toen pas de tip kreeg pas na ijsheiligen de boel buiten te zetten).
… ik gdebruin nog niet tegengekomen ben (maar op één of andere reden ook altijd als eerste het café op WW induik…)
… ik me afvraag of katrien69 dan echt alleen maar slippers meegenomen heeft op vakantie (weet je wel hoe koud het in het vliegtuig kan zijn?? en dan met slippers??)
… ik me ook afvraag of ze dan überhaupt nog geld gekregen heeft om de vakantie vol te maken?

:thumbsup:

… de kleine luchthaven ‘Mataveri’ op het Paaseiland een verrassend lange en geasfalteerde landingsbaan heeft (zowat 3300 m lang),
… die runway mede door de NASA gefinancierd werd,
… dit was opdat de landingsbaan in het verleden zou kunnen gebruikt worden mocht een Spaceshuttle een noodlanding moeten maken.

… ik dat al wist
… dit volgens mij zelfs in het vliegtuig van LAN Air Chile verteld werd
… er nog nooit een spaceshuttle geland is op Paaseiland
… ik vermoed dat dat pas zal gebeuren als paaseiland fuseert met de pinkstereilanden

… onze huismussen het goed doen
… ik vermoed dat ze een dezer dagen hun nestje verlaten

Dat onze landgenoot Eden Hazard in Engeland door zijn collega’s verkozen is tot speler van het jaar.!!