… dat ik deze levering al gezien heb in België, zijn we rap hé :unibrow:
… dat je vanavond in Reizen Waes niet ziet hoe Tom in Noord-Korea ook éénmaal zijn geduld verloor ?
Hoe zie je hier :
http://www.een.be/programmas/reizen-waes/tom-verliest-zijn-geduld-in-noord-korea
… wij Nederlanders vaak wat lacherig doen over België, maar dat jullie de belangrijke zaken des levens (Bier, friet, muziek, en nu dus ook Reizen Waes) toch beter voor elkaar hebben.
…die kale kerel achterin het busje (Simon Cockerell) de gids van mijn eerste bezoek aan Noord-Korea was?
…ik enerzijds heel goed zijn frustratie kan begrijpen, maar hij zich ook had moeten realiseren dat dit gewoon de regels zijn, en die gids die regels niet zelf bedenkt. Die gids zal echter wel afgerekend kunnen worden op eventuele ongewenste beelden, en dus is het niet vreemd dat die regels voor een TV-ploeg toch wat strikter worden gehandhaafd dan bij gewone toeristen. Tijdens m’n eigen reizen heb ik volop vanuit de bus gefilmd, weliswaar altijd enigszins verdekt, maar de gidsen moeten ebben dat echt wel gemerkt hebben. Maar tijdens m’n laatste reis waren er ook twee medereizigers gekke foto’s aan het maken achterin de bus, toen de gids voorin dat door kreeg raakte hij totaal in paniek. Het kwam uiteindelijk allemaal wel goed, maar het geeft wel aan onder wat voor spanning die gidsen werken.
… ik zo eerst maar eens gaan kijken of ze mijn favo Haagen Dazs nog hebben
… dat Dulce de leche is
… dat deze smaak afgelopen januari in Bangkok niet met te krijgen was
… de smaak van de Thai toch anders is
… ie helaas op was
…ik het morgen weer probeer
… het hier aan de rustige kant is?
… ik benieuwd ben of het zaan nog gelukt is met zijn favo Haagen Dazs
… hij weet dat er ook whisky-ijs bestaat
…ik gisteren EINDELIJK de overzet boekte van Hirtshals (Denemarken) naar Kristiansand (Noorwegen ) en ik eigenlijk liever naar Bergen was doorgevaren maar daarvoor echter al geen plaats meer was (met de camper ) GRRRR :dreigen:
… van kristiansand naar boven ook best een mooie weg is
dat denk ik ook :o
…via de kust naar boven langs de Preekstoel harstikke leuk is.
… hier een stop maken en de lange hike naar boven maken ook zeker de moeite waard is
… het helemaal lekker is als je verblijft in de Vandrerhjem (bij het startpunt…)
… die douche daar in mijn persoonlijke top 3 met topdouches staat
… dit niet alleen te danken is aan de heerlijke douche, grote douchekop, maar ook aan de verwarmde vloeren in de douche
… de andere twee douches in deze top 3 de douche op het vliegveld van Auckland en een douche in een wilderness lodge in Alaska waren
… de top 3 met douches ook vooral samengesteld is met hoe hard je echt toe bent aan een douche en na 36 uur vliegen of een week geen stromend water gezien hebben het niet heel moeilijk is de top te bereiken
… “Warmduscher” in Duitsland, sinds de 1998 FIFA World Cup, een wat beledigende bijbetekenis heeft ? Rara … (Voor alle duidelijkheid … is hier niet van toepassing) ![]()
… Japanners een woord hebben voor het kopen van een boek om dat ongelezen neer te leggen op een andere stapel ongelezen boeken : “tsundoku” ?
… het zeker gelukt is met Haagen Dazs
… ik natuurlijk op de hoogte was van whisky ijs
…je via Grenaa naar Varberg kunt
… dat een leuke plaats is