En mag je er wel nuchter met een dronken koe rondlopen?
… ik nu al gek wordt van mijn hooikoorts
Wellicht wel als het zo’n exclusief Wagyu rund is dat wel een pintje lust :biggrin:
Wist je dat
… er een recept voor dronken koe is
… ik die dronken koe best smakelijk vind klinken, maar toch de eend met whisky prefereer :drugged:
… ik ook net het recept van de eend met whiskey wilde posten
… WizardOfOss me net voor is
… ik me afvraag hoe hoog de boete voor het dronken lopen met een koe zal zijn
… ik bijna geneigd ben naar Schotland te gaan, zo’n snake venom te nuttigen, de wei in te springen en met een koe te gaan wandelen
… ik me dan afvraag waar ik met de koe naar toemoet
… me afvraag of de maximale afmetingen van auto’s voor de ferry Newcastle-IJmuiden ook voor koeien geldt
… denk dat het nog best een eind lopen is van Schotland naar de ferry
… denk dat ik halverwege alweer nuchter genoeg ben om me af te vragen of met de bus gaan niet sneller is
… me dan afvraag of een koe van onder de 5 jaar ook op een kinderkaartje mee de bus in mag?
… waarschijnlijk niemand een antwoord heeft op deze vragen?
(… men zich waarschijnlijk afvraagt of ik nu ook dronken aan het typen ben)
Dat ik het jammer vind dat weinig mensen de 5 klapper invullen…
…ik toch heel erg zeker wist dat ik op het Asahikawa Fuyu Matsuri niet alleen met m’n DSLR maar ook met m’n compactcamera filmpjes had gemaakt, maar dat m’n backup alleen foto’s bevatte.
…dat ik nu toch heel blij ben met de Prullenbak, waar het mapje met filmpjes toch nog stond. Blijkbaar per ongelijk verwijderd…
… er hier veel nieuwe posts staan, maar ik alleen whisky heb onthouden :biggrin:
…je dan juist meer whisky moet drinken, dan vergeet je dat ook vanzelf :biggrin:
… dat dan weer jammer is. Whisky moet je juist wel onthouden.
…dat toch afhangt van de prijs en de kwaliteit van de whisky in kwestie. De spiritus-smaak van Glen Talloch zou ik best willen vergeten.
… zaan dus duidelijk geen geheelonthouder is lol2
… ik het met bovenstaande uitspraken eens ben
Ik heb mezelf getimed: vandaag ben ik 28minuten in totaal online geweest op wwz,dit is een record!!! :biggrin:
… dat bijzonder goed van je is Georges!
… daar moet op gedronken worden
:biggrin:
… ik aan je groene bolletje kan zien dat het inmiddels al 34 minuten is
-
-
- Updated - - -
-
… je tot aan middernacht nog de 86 minuten kunt halen
… het een Laphroaig is geworden
… ik vandaag niet veel op wereldwijzer ben geweest.
… ik eigenlijk ook wel zin heb in whisky.
… er twee bewindslieden aftreden vanwege een 14 jaar oude zaak.
… ik dat totaal onzinnig vind, laat oude koeien in sloot liggen en ga het land besturen in plaats van zeuren over onbelangrijke zaken.
… ik weet dag 4 miljoen gulden veel geld is maar het op de jaarrekening van Nederland bv echt een onbenullig bedragje is.
… ik nog een Lagavulin en een Dewar’s heb staan
… ik toch vandaag gekozen heb voor Muier
… dat geen whisky is
… die Lagavulin (16) wel heel lekker is
-
-
- Updated - - -
-
… ik nu 17 flessen open heb staan :drugged: