… ik het plaatje in het grote zoekplaatjes spel een paar weken geleden al heb aangekondigd…
… hoewel ik niet precies het plaatje van mijn aankondiging heb geplaatst, maar wel heel vlakbij
… sommige mensen nu waarschijnlijk direct de hele geschiedenis van het zoekplaatjes topic gaan uitpluizen
… dit best nog wel veel werk zal zijn
… LineC waarschijnlijk wel direct zal weten wat ik bedoel?
[ul]
[li]dit ‘foefje’ eerder al in het Zoekplaatjestopic gebruikt werd :biggrin:[/li][li]in post #1687 VideJo het antwoord listig weggaf voor dit erg fraaie plaatje (#1708)[/li][li]ik dat toen erg grappig en ‘gaaf’ vond[/li][/ul]
… ik in Februari al heb aangekondigd welk plaatje ik ooit zou gaan plaatsen
… ik dat plaatje zelf niet geplaatst heb, maar er maar zo’n 20 meter vandaan zit met het zoekplaatjes topic
… Sjos ooit al eens echt (als gekscherende gok) die locatie in hetzelfde spel geopperd heeft (3 dagen na mijn aankondiging)
… (ik het toch wel een flauw plaatje vind, maar aangezien ik te lui was om de harde schijf waar alle reisfoto’s op staan op te gaan halen van de bovenverdieping)
… ik toch echt aan Korsakov denk
… maar met oog op de vierde regel van jouw link toch eerder denk dat het een ziekte is die Zaan eerder gaat oplopen :biggrin: