Wist je dat...

… open flessen toch geen probleem vormen?

• Updated - - -

… ik het plaatje in het grote zoekplaatjes spel een paar weken geleden al heb aangekondigd…
… hoewel ik niet precies het plaatje van mijn aankondiging heb geplaatst, maar wel heel vlakbij
… sommige mensen nu waarschijnlijk direct de hele geschiedenis van het zoekplaatjes topic gaan uitpluizen
… dit best nog wel veel werk zal zijn
… LineC waarschijnlijk wel direct zal weten wat ik bedoel?

… je volgens mij stiekem ook hoopt dat mensen het topic gaan napluizen

… het best kan zijn dat zaan gelijk heeft… dan is er tenminste nog eens iemand anders uren bezig met een plaatje :biggrin:

… ik me herinner dat :

[ul]
[li]dit ‘foefje’ eerder al in het Zoekplaatjestopic gebruikt werd :biggrin:[/li][li]in post #1687 VideJo het antwoord listig weggaf voor dit erg fraaie plaatje (#1708)[/li][li]ik dat toen erg grappig en ‘gaaf’ vond[/li][/ul]

… mijn geheugen me (nog) niet in de steek laat (geen syndroom van Korsakov dus)

… in “Animal Farm” (de Dierenboerderij) van George Orwell het varken Napoleon de leider van de Dierlijke Opstand van Animal Farm wordt,

… het in Frankrijk bij wet verboden is om je varken Napoleon te noemen,

… in de Franse vertaling van “Animal Farm" Napoleon daarom César heet.

… ik in Februari al heb aangekondigd welk plaatje ik ooit zou gaan plaatsen
… ik dat plaatje zelf niet geplaatst heb, maar er maar zo’n 20 meter vandaan zit met het zoekplaatjes topic
… Sjos ooit al eens echt (als gekscherende gok) die locatie in hetzelfde spel geopperd heeft (3 dagen na mijn aankondiging)
… (ik het toch wel een flauw plaatje vind, maar aangezien ik te lui was om de harde schijf waar alle reisfoto’s op staan op te gaan halen van de bovenverdieping)

… ik toch echt aan Korsakov denk
… maar met oog op de vierde regel van jouw link toch eerder denk dat het een ziekte is die Zaan eerder gaat oplopen :biggrin:

… dat best mee valt
… het vandaag natuurlijk wel mag :wink:

…Het grootste festival van Duitsland wordt ‘Oktoberfest’ genoemd, maar dit vindt plaats in september

• Updated - - -

… ik wel zin heb in een speciaal biertje ergens in het zonnetje

…het mij niet tegenvalt met de inzendingen van de Reisfoto Verkiezing :D.

…wereldwijzer vindt dat er geen “oud forum admin” in de profielen van oude admins mag staan.

…ik dit nogal triest vind.

…een stukje waardering naar vrijwilligers vanuit het bestuur echt een kleine moeite is

… ze het daarom vast per PM mededelen

… het steeds minder leuk gaat worden hier om dergelijk geneuzel

Via Wereldwijzer app

Ik gelukkig een eigen voettekst heb.

… je vanzelf steeds minder zijn krijgt om nog iets voor wwz te doen

Via Wereldwijzer app

… dat misschien ook wel het hele idee er achter is

Via Wereldwijzer app

…ik die voettekst nog steeds niet gewijzigd krijg

Via Wereldwijzer app

…het goede gevoel inderdaad snel verdwijnt.

…ik zo maar weer eens aan het werk ga.