Wintervakantie in Thailand

ik ben de laatste dagen naarstig op zoek gegaan voor een vliegticket naar bangkok.vele reisorganisaties gebeld en gemailt,maar het zat gewoon allemaal vol?nou,niet echt vol,maar prijzen boven de 1000 euro.wilde eigenlijk net na kerstmis gaan,27 december tot 27 januari.toen kwam ik vlucht24.nl tegen.deze kan mij een ticket aanbieden,rechtstreeks,naar bangkok voor 915,85 euro incl.heeft iemand hier ervaringen mee?vlieg dan met air berlin vanaf dusseldorf.b.v.d. hans

Hans ,iedereen wil de laatste week van December op vakantie gaan naar Thailand,daarom profiteren de vliegtuigmaatschappijen om hun tickets zo hoog mogelijk te verkopen.Het beste wat je kunt doen in de toekomst is(als je van plan bent om nog eens in december naar Thailand te reizen)zo vroeg mogelijk boeken in het jaar!
Nu weet als je je vertrekdatum een paar dagen uitsteld vb:5januari dan worden de tickets goedkoper.
Met Air Berlin heb ik nog nooit gevlogen,daar kan ik niets over zeggen.Weet wel dat ze in Dusseldorf vertrekken,maar als je alles gaat optellen ,vervoer: per trein van ned naar het vliegveld dan ben je ook wel enkele euro’s kwijt!
Je moet maar eens een paar sites afgaan bv:vliegtarieven.nl of Cheaptickets.nl of Joker.be.

ik ken deze organisatie niet maar als je rechtstreeks bij airberlin boekt voor deze dagen betaal je € 930,98 als je 1 dag later gaat en 1 dag later terug komt betaal je € 828,98
www.airberlin.com

dank voor jullie informatie,ik ga er zeker mee aan de slag,gr.hans

Er zijn heel veel aanbieders en onder de 900 moet zeker wel lukken rond deze periode hoor bv http://www.momondo.co.uk/Cheap_Flights.aspx?search=true&O=AMS&D=BKK&DD=25-12-2011&RD=27-01-2012

of
Cheaptickets.nl

Met British Airway voor euro 728,91 zonder de reserveringkosten via vliegticktets.nl met de datum die je opgaf.

Amsterdam-heathrow-heathrow-bangkok retour in omgekeerde volgorde.

kijk eens bij www.greenwoodtravel.nl een heel goed reisbureau in Bangkokgerund door een Nederlander, dikwijls met heel scherpe prijzen is onze ervaring>>>