Ik wil rond 18 november as naar Bangkok toe. zodat ik in Thailand me verjaardag kan vieren :zon02:. Alleen wie weet een goedkoop adres voor een ticket.
Ik kom nu alleen maar prijzen tegen van 800 tot … euro.
Terwijl je overal hoort van prijzen rond de 500 euro toen ik de laatste keer in Pattaya was. Daar wil ik nu weer heen voor een dag of 10 / 12
Maar niet voor torenhoge prijzen. Hotel kan ik daar eventueel zelf wel regelen of iemand moet een super idee hebben.
Ik hoor het graag
Wat ik de laatste tijd zie bij alle aanbieders van vliegtickets dat inderdaad de prijzen naar Bangkok veel vanaf 800 Euro is en als je goedkoper wilt dan heeft Egyptair meestal wel aanbiedingen en/of het goedkoopste tarief.
Je zult gewoon de sites moeten blijven volgen en regelmatig moeten checken wat de tarieven zijn zodat je eventueel snel kunt reageren zodra je ziet of er iets goedkops tussen zit.
500 Euro naar BKK zou wel mooi zijn maar ik heb de indruk dat het veel minder gaat voorkomen in de toekomst en dat de tickets alleen maar duurder worden, voor dat bedrag wil ik wel naar BKK en dan verder naar Kuala Lumpur mer AirAsia aangezien de nonstop vluchten naar Maleisie ook duurder zijn geworden en daar vaak rond de 950/1000 Euro zit.
Op 18 november heb ik China Airlines gevonden voor rond de 700 Euro voor als je 2 weken weg wilt.
Gr. Frank
ik heb in een ander draadje ook al gereageerd maar met emirates vanaf dusseldorf €564,- op 18 november en retour op 30 november
Hallo
Elke dag de sites afzoeken ook vertrek via dusseldorf of brussel scheelt dagelijks bijna.
Heb het zelf gehad voor tickets in augustus was altijd rond de 2700 voor 3 tickets en heb ze nu aan 1500 voor de 3!!!
Dus laat je zeker niets wijsmaken dat het duurder word want dat zijn voorspellingen en zeker geen waarheden.
Een persoonlijke indruk geven is wat anders dan iemand proberen wijs te maken of het duurder word.
Gr. Frank
In het leven is het leuk niet alles persoonlijk te nemen!