Ik wil dit jaar rond kerst naar Thailand tot ongeveer 18 januarie. maar ik kan nergens een goedkoop ticket vinden. De prijzen die ik nu vind liggen niet lager dan 1000, wat naar mijn idee nog best duur is. Heeft iemand een idee waar ik een goedkoop ticket kan vinden?
Denk dat je niet heel veel goedkopers dan 1000 euro zal vinden rond de kerstperiode. Ten eerste liggen de ticketprijzen rond kerst altijd al hoger en ten tweede ben je vrij laat met boeken voor de kerstperiode. De allervoordeligste tickets zijn vrijwel allemaal al weg.
Je zou nog eens kunnen kijken voor een ticket vanaf Dusseldorf met bijvoorbeeld LTU of Emirates…of evt vanaf Brussel met bijvoorbeeld Etihad.
Je kan me ook altijd ff een mailtje sturen [EMAIL=“dave@vliegtarieven.nl”]dave@vliegtarieven.nl
Dan zal ik nog eens kijken of ik een goed geprijsd ticket voor je kan vinden…
Ik zie nu een ticket met EVA Air, vertrek 24dec (aankomst 1e Kerstdag vroeg in de ochtend) en terug op 18jan (nacht van 17 op 18 jan !!) voor 937,84 inclusief luchthavenbelasting en bijkomende boekingskosten (www.vliegtarieven.nl)
Misschien is dat iets voor je ?
we gaan rond dezelfde periode met thomas coock ( be ) vertrek van brussel naar phuket voor € 970 rechtstreeks 1 overnachting inbegrepen heen en terug moeten gewoon nog een binnenlandse vlucht nemen naar bangkok. Het is misschien niet de beste vluchtmaatsch. maar rechtstreeks is al veel waard.groetjes lieve
Poetie, ik zou, als ik jou was, dan toch nog eens op Thomas Cook kijken; wat ik vanochtend heb gedaan was een proefboeking in die periode. € 977 was voor de retourvluchten me Ethihad Airways plus Bangkok Airways plus taxes - de trip was Brussel - Bangkok (plus tussenstop in Abu Dhabi) - Phuket - Bangkok (wederom een overstap) - Brussel.
Het is voor mij een beetje moeilijk in te schatten wat jij hebt geboekt (beter gezegd met wie je vliegt), dus het kan zijn dat het vergelijk een beetje manco gaat.
Hallo,
via thom.Cook vliegen we met xl-airways (hebben we al eens gehad naar Kenia) , was niet de beste maar ook zo slecht nog niet , we wilden aankomen op Bangkok en dan doorreizen per auto , bus of trein en zo naar beneden (zuiden ) maar dat bleek niet mogelijk omdat rond de kerstperiode geen vluchten beschikbaar waren , wel voor phuket, dus doen we het nu in omgekeerde richting , geen probleem toch. wat ik wel vervelend vind is dat we 1 nacht hotel inbegrepen hebben maar dat er op geen enkele manier mogelijkheid is om te weten in welk hotel
groeten poetie