Wanneer zijn tickets het goedkoopst?

Hoi allemaal!
Ik weet dat het al honderden keren is gevraagd waar je het goedkoopste ticket kan vinden, maar ik hoop toch dat jullie me willen helpen!
Mijn vriendje is vanaf 12 december in Thailand dus ik wil hem supergraag opzoeken (wel retour:wink:). Helaas ben ik nog student, dus ik zoek nu naar een zo goedkoop mogelijk ticket. Ik ben vrij vanaf 15 december tot 31 januari.
Nou vroeg ik mij af of ik het beste kan zoeken naar een ticket in het weekend of juist niet, en of het goedkoper is om een ticket te boeken na de jaarwisseling, of juist ervoor en ook voor kerst. En dan nog iets: vanaf Schiphol of juist Duitsland? Ik zie door de bomen het bos niet meer… Ik ben echt een leek op dit gebied, dus tips zijn meer dan welkom!!

Alvast heel erg bedankt,

Noortje

Het spijt me noortje,goedkoop ticket kun je vergeten voor deze periode,heb al is ffkes gecheckt alles boven de 1000euro en meer!!andere forum leden zullen mij beamen.Ik wou dat ik prettiger nieuws had Noortje.Misschien de 2de week van Januarie vertrekken,heb je meer kans om een goedkoop ticket te vinden.Een tip:als je van plan bent om in de toekomst naar Thailand te gaan voor kerst en nieuwjaar te vieren,zeker 6maanden van tevoren boeken!!gegroet:georgessiam.

Hoi Noortje zoals George al zegt zal hey niet mee vallen om een goedkoop ticket te kopen voor deze periode maar als je probeert om zo snel mogenlijk te gaan nadat je vrij krijgt dan heb je mischien nog geluk rond kerst en de jaarwisseling is het druk en dus duur
vanaf dusseldorf heb je de meeste kans op een goedkoop ticket of mischien via parijs dat is mij een paar jaar geleden ook gelukt maar dat is wel weer verder van huis om te vertrekken
in iedergeval veel succes en als het je lukt veel plezier

groet dirk

ps als je langer dan 30 dagen wil blijven niet vergeten om een visum aan te vragen

van af Dusseldorf zijn er nog tickets van 850 euro maar doe elke dag een onderzoek langs de tickets sites ben je tevreden boek dan gelijk
Succes:THAILAND::cambodia:

hoi noortje
zie ook mijn overzichtje van 2 weken terug:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=77038 .
Emirates vanaf Düsseldorf is in januari € 640. Ik heb even voor je gekeken en vrijwel heel januari kan nog voor die prijs.
(De KLM-aanbieding van € 537 is alleen begin december en dus voor jou te vroeg.)

Tsja, zoals iedereen al zegt, ben je erg laat om een ticket voor december te boeken, kerstvakantie en hoogseizoen dus tickets zijn momenteel al erg duur.
Je zou dan het beste kunnen kijken voor vertrek in januari…of, misschien vliegen op een van de kerstdagen.

Je mag me altijd ff een mailtje sturen, zodat ik deze week eens voor je kan kijken of ik nog iets kan vinden voor je: [EMAIL=“dave@vliegtarieven.nl”]dave@vliegtarieven.nl

Hoi! Heel erg bedankt voor jullie antwoorden! Ik vroeg me alleen af waar je de prijzen kan zien bij emirates, want die site had ik al eerder gezien, maar kon nergens de prijs vinden…

groetjes Noortje

Noortje je moet is ff surfen op Supersaver.nl heb iets gevonden van 470.05euro!! vertrekdatum=12/12/2009 terugreis=06/01/2010.met Egyptair!!ams/cairo/bkk.gegroet:georgessiam.

Hallo Noorje,

Het zit een beetje verstopt maar als je de prijzen op de site van Emirates zelf wilt zien moet je in de hoofdpagina eenmaal op Plan & Book klikken dan kom je op een pagina waar je make a booking kunt aanklikken vult daar het formulier met bestemming enz in en druk op find flights dan zie je de prijzen.

Theo

Ik had daarjuist iets gelezen op wwz over Emirates,er was alleen maar lovende critiek over deze maatschappij,nu zelf weet ik niet of er vluchten zijn vanuit Nederland?Nu nog eens zien of de prijs meevalt voor September(2010)gegroet:georgessiam.

De aanbieding is echt super! Maar iedere keer als ik op het ticket klik, geeft de site een foutmelding. “Het door u geselecteerde itme kon niet worden vastgelegd. Probeer aub opnieuw.”

Dit is echt vreselijk!

ga het direct checken Noortje!! g.s

Noortje de ticket van 12december en terugvlucht 6januarie is nog vrij!!met Egypt air,op supersaver.nl.als je lings op de home site zit,zie je een kadertje met de prijs van bangkok.470 euro!!aanvinken dan kom je op de goedkopen vluchten voor Bangkok.Dan aanvinken datum 12december tot 6januarie en je bent vertrokken!!g.s

hey!

super aanbieding, maar ik kan pas weg vanaf 16 december op zijn vroegst… Ik heb de dagen daarvoor examens! Echt heel jammer, want het is een ontzettend goede aanbieding! Heel erg bedankt voor het zoeken!

Hoi hoi,
ik heb vanochtend geboekt via www.mahanair.nl
ik ga in januari voor 470 euro…

Ik heb ff gekeken voor jouw data: dit is het resultaat (685 euro), maar je kan natuurlijk kijken of andere data goedkoper zijn…

Is wel vanaf dusseldorf btw… Succes!

Hoi!

Ja! Dat ticket heb ik ook gekocht! Ik wilde vanmiddag inloggen om het te vertellen, en toen zag ik je tip! Heel erg bedankt daarvoor! Als ik het niet net een uur ervoor zelf gevonden en geboekt had, had ik het wel door je tip gevonden! Ik ben er echt super blij mee en wil iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn berichtje. Ik waardeer het heel erg dat iedereen zo heeft meegedacht.

groetjes Noortje

>>>(Ik ga van 30 december tot 29 januari nu.)>>>

Heeeeel graag gedaan!

Veel plezier en geniet ervan!

Vergeet niet je hoofddoekje :ninja: op te doen bij de tussenstop in Teheran :slight_smile:

En neem geen alcohol mee :paranoid:…

Ik ben trouwens afgelopen keer met Mahan Air gevlogen, en de tussenstop op Teheran is zelfs fijn en zou geen problemen moeten opleveren mocht je je zorgen maken.

Alvast heel veel plezier gewenst :smile:.

Dank je wel! Ik heb nog een vraag: mijn vlucht vertrekt om 11:25. De vroegste trein komt aan om 09:20. Dat is niet genoeg tijd toch? En de shuttle service airport express komt om 11:30 aan, dus dat is al helemaal geen optie!
Betekent dit dat ik er een nacht eerder heenmoet en moet overnachten in Dusseldorf of heeft iemand een andere optie?

Groetjes Noortje