Wanneer zijn tickets het goedkoopst?

Hoi allemaal!
Ik weet dat het al honderden keren is gevraagd waar je het goedkoopste ticket kan vinden, maar ik hoop toch dat jullie me willen helpen!
Mijn vriendje is vanaf 12 december in Thailand dus ik wil hem supergraag opzoeken (wel retour:wink:). Helaas ben ik nog student, dus ik zoek nu naar een zo goedkoop mogelijk ticket. Ik ben vrij vanaf 15 december tot 31 januari.
Nou vroeg ik mij af of ik het beste kan zoeken naar een ticket in het weekend of juist niet, en of het goedkoper is om een ticket te boeken na de jaarwisseling, of juist ervoor en ook voor kerst. En dan nog iets: vanaf Schiphol of juist Duitsland? Ik zie door de bomen het bos niet meer… Ik ben echt een leek op dit gebied, dus tips zijn meer dan welkom!!

Alvast heel erg bedankt,

Noortje

Het spijt me noortje,goedkoop ticket kun je vergeten voor deze periode,heb al is ffkes gecheckt alles boven de 1000euro en meer!!andere forum leden zullen mij beamen.Ik wou dat ik prettiger nieuws had Noortje.Misschien de 2de week van Januarie vertrekken,heb je meer kans om een goedkoop ticket te vinden.Een tip:als je van plan bent om in de toekomst naar Thailand te gaan voor kerst en nieuwjaar te vieren,zeker 6maanden van tevoren boeken!!gegroet:georgessiam.

Hoi Noortje zoals George al zegt zal hey niet mee vallen om een goedkoop ticket te kopen voor deze periode maar als je probeert om zo snel mogenlijk te gaan nadat je vrij krijgt dan heb je mischien nog geluk rond kerst en de jaarwisseling is het druk en dus duur
vanaf dusseldorf heb je de meeste kans op een goedkoop ticket of mischien via parijs dat is mij een paar jaar geleden ook gelukt maar dat is wel weer verder van huis om te vertrekken
in iedergeval veel succes en als het je lukt veel plezier

groet dirk

ps als je langer dan 30 dagen wil blijven niet vergeten om een visum aan te vragen