Het seizoen loopt op z’n eindje en dat betekent voor heel veel mannen en jongens dat ze de komende tijd een ander job moeten zoeken. Dat is erg moeilijk voor de meesten en velen zullen daarom terug keren naar familie de komende winter.
E zal weer naar Konya vertrekken en daar in een bar/restaurant gaan werken.
Hij zal samen met z’n broer A een app. nemen. Z’n familie woont in Konya.
een vriend van me is bezig met een visa voor egytpe om daar de winter te werken en een andere vriend van me, die gaat naar schotland om zijn (ex?)vrouw en kind op te zoeken. Hij heeft daar 2 winters als taxichauffeur gewerkt, dus ik hoop dat het hem weer lukt.
een andere vriend van me, gaat in een schoenenzaak werken in bodrum en de rest blijft of thuis niks doen (gezellig!) of gaat idd naar de ouders (niks doen of hopelijk werken)
Mijn askim is al weg van toen ik Kusadasi heb verlaten en woont sindsdien terug thuis bij zijn ouders. Eerst had hij een baantje in de bouw, gewoon om iets te verdienen.
Nu heeft hij een vaste job in een ‘market’ waar ze een beetje vanalles verkopen. Het is nieuw sinds de bayram en hij zou dit een paar jaartjes willen doen totdat het toerisme weer wat beter is…
mijn vriend komt over 3 maanden uit het leger…gelukkig…dan is de winter alweer bijna om gelukkig. volgend seizoen zal ie weer gewoon in de winkel van zn oom werken.
pff…was de winter al maar om!!!
Hoi mijn vriend vertrekt binnenkort ook terug naar zn familie het hotel is sinds dinsdag gesloten nu nog wa laatste karweitjes doen en dan vertrekt hij ook weer in april keert hij dan terug richting hotel. In februari komt hij ongeveer 2weken af naar ons belgenlandje en kunnen we samen wat tijd doorbrengen dus ben eigenlijk wel blij dat hij verlof heeft . Vandaag vertrekt er een vriendin terug naar huis naar Rusland zij heeft het er wel veel moeilijker mee want zoals ze zegt het hotel is 1 grote familie geworden en dan sta je dan weer thuis alleen ik voel met haar mee en heel meschien komt ze me hier ook wel es opzoeken zal haar deugd doen en ze ziet dan ook es hoe het leven er hier aan toegaat . güle güle xxxx
eindelijk is mn Canim klaar in die klotebar! geen wijfen meer om m heen… hahahaha, hij gaat zondag naar zn ouders en dan komt ie weer terug na 2 weken in gumbet en blijft daar wonen bij zn 2 zussen.
dan gaat ie nog 2 maanden in een hotel werken voor extra geld, en dan hellaas in feb. t leger in!
Haha Sweet*Melek, dan ben je zeker niet jaloers hé van die wijfen ? Nou, je hebt gelijk, ben ik ook ! Nog een geluk dat de mijne na mijn vertrek uit Turkije ook naar huis is gegaan. Het is daar nog zoooo ouderwets dat jongens en meisjes ongetrouwd niet samen mogen uitgaan ! Stelt me wat meer op mn gemak
nee mijn vriends ouders zijn erg modern, heb ze niet ontmoet maar ik denk het hihihi, en zn zussen zijn ook erg relaxt.
en ja wat ben ik blij zeg dat ie daar eindelijk klaar is, gelukkig heeft ie ruzie met zn baas gehad, dus weet ik ook zeker dat ie er nooit meer teruggaat! THANK GOD!! en hij is nu nog wel in gumbet, maar dat is omdat ie met zn zussen blijft. en beter voor mij, want als ik hem van de winter wil opzoeken kan ik gewoon naar izmir of bodrum, en hoef ik niet naar zijn familie… hahahah
maar hoe doe jij het dan met je vriend?? of ben je getrouwd??
Iedere vakantie ga ik naar hem toe. Hij neemt dan een weekje verlof (2 weken in de zomervakantie) en dan gaan we samen op ‘vakantie’. We boeken een hotel en dan zijn we samen op reis hihi. Erg gezellig, hij hoeft niet te werken en we kunnen een week aan een stuk ieder uur samen zijn ! en néén, ik ben niet getrouwd
Mijn vriendje is nu lekker thuis!! En wat ik hoor van hem kijkt hij de halve dag tv haha…
@Sweet*Melek: jou vriend is een schat!!! Wel jammer dat hij niet terug gaat naar die klotebar, ik vond hem juist een van de leukste daar! (leuk op de manier van gezellig, maar dat weet je wel)
Hij gaat weer aan het werk in het restaraunt van een vriend een erg exclusief restaurant in Kadiköy maar dit keer wel gewoon normale werktijden gelukkig!!
Mijn sweety is nu een maandje ongeveer weg uit Bodrum. Toen is die eerst naar Istanbul gegaan waar hij woont… en daarna naar school gegaan in Hatay.
En na schooltijd werkt die weer 's avonds in een bar tot 3 uur 's nachts. Dacht ik eindelijk blij te kunnen zijn dat hij niet meer in een bar werkt in bodrum… gaat die daar weer in een bar werken.