Voor langere tijd naar Turkije...

Nou hier dan maar even een speciaal topic voor alle dames (en heren) die voor langere tijd naar Turkije gaan, ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer!!

Dus wie gaat er voor langere tijd naar Turkije en waarom?? Ga je puur alleen je vriendje bezoeken en voor de rest lekker vakantie vieren… Of ga je naar je vriendje en ga je werken?? Zo ja waar, als wat enz enz… Of heb je geen vriendje en ga je werken/stagelopen aldaar???

Liefs Linda

Ik ga voor langere tijd naar Turkije…

Werken in t animatieteam, miniclub etc. Mijn vriendje werkt er ook, sterker nog we doen samen miniclub.

Hij is wel bezig om andere baan te vinden… in ander hotel als chef miniclub, ik heb gezegd dat ik dan met em meeging, omdat hij mij perse in zijn team wil hebben voor de miniclub… alleen hoop ik heel erg dat hij nog 1 seizoen dit wil doen samen met mij en niet gelijk naar ander hotel gaat… maar ja dat zien we wel! ik ga iig er een toptijd van maken!

Zou t heel gezellig vinden, als iemand in Side is om af te spreken!

Groetjes Franka

franka in welk hotel zit je…als ik in april daar ben kom ik langs…lijkt me super!

als je me anders je gsm nummer doormailt…sms ik je als ik daar ben…

groetjes

filiz

en tja wat de landere tijd naar turkije betreft…hoop dat ik over 2 jaar naar mn vriend kan gaan…als ik hier klaar ben met school

maarja dat zijn nog 2 jaar

liefs…

jaaa superleuk!! we hebben elkaar inmiddels al gesproken :wink:

Os blijft trouwens gewoon… maar goed nu terug naar waar t topic overgaat :wink:

hotel is trouwens, www.albaresorthotel.com in Side/Colakli

Franka wat cool! Heel veel succes! Ik ben benieuwd naar je verhalen!

Liefs Rieneke