Wintersporters gezocht voor maart

Beste mensen,

Carnaval komt eraan!! Tenminste hier in Limburg. Aangezien ik gewent ben om van vroeger uit op skivakantie te gaan. Begint het bij mij te kriebelen. Ik wil ook!! Wil jij met me mee?

Ik ben 23 jaar en vindt het leuk om avondtuurlijke highspots op te zoeken. Ook weer niet te veel van het goeie hoor. Maar ben wel in voor een uitdaging. En om van hier uit mensen te zoeken is al een uitdaging op zich.

Ik wil graag in maart een weekje prikken. Een lastminutes met de trein of hoe het maar kan zijn. Pension. Skieen, genieten van de zon, eten, drinken en s’morgens weer op de piste staan. Wie wil er met me mee?

Over mezelf:
Ik werk partime als DTP/vormgever. Ben creatief aangelegt. Hou van avontuur. En van mensen ontmoeten. Laat me weten wie jij bent. Wat je doet. Misschien klikt het of niet.

Met groetjes,

Sandra Vermeulen

Uhm Sandra ben je nog van plan komende tijd te gaan misschien??

Hoi Sandra,

Waar gaat je voorkeur naar uit betreffende lokatie??? Wil zelf ook ergens in maart een weekej weg gaan om te boarden. Heb nog niets geboekt dus zal ook een lastminute gaan worden.

Dennis

hoi Sandra. Ik ben Edwin en kom uit de buurt van Eindhoven,
mijn vrieden hebben mijn dit jaar laten zitten, je kent het wel geen geld of tijd.
Maar ik wil wel heel graag dit jaar nog gaan skieen(borden).

Ik ben dus op zoek naar een reis gezelschap.
Ik wil graag in ,maart gaan bij voorkeur naar Oostenrijk
oke voor het skieen(borden) moet je naar frankrijk maar ik vindt het apes-ski ook heel belangrijk.
Vervoer is bij mij geen probleem ik heb zelf een auto, en lang rijden is voor mij geen probleem ik ben chauffeur als beroep.
laat even iets weten [EMAIL=“edje123schijndel@hotmail.com”]edje123schijndel@hotmail.com gr. edwin

Hoi Sandra,

Hoe staat het met je ski-plannen?
Ik heb zelf twee keer eerder geskied (blauwe/rode piste dus) en zou dit jaar heel graag weer richting de sneeuw willen na inmiddels al 2 jaar alleen maar nepsneeuw op neppistes gezien te hebben…
Ik ben zelf voor een low budget bestemming (frankrijk ofzo), vindt het geen probleem om 's avonds zelf te koken, hou wel van een gezellig avond maar wil 's ochtends wel weer in het zonnetje op de piste staan!
Hoop wat van je te horen!

groetjes, Mirelle

Hey,

Zo te zien ben ik ni de enige bij wie de vrienden het laten afweten om een lekker potje te skieen. Dus ik ben zelf ook opzoek naar mensen om samen mee op skivakantie te gaan, want het kriebelt behoorlijk die mooie sneeuw.
Was zelf eigenlijk meer voor de periode februari begin maart.
Ben zelf redelijk ervaren skieer, hou van apre skieen en koken etc. dus mocht er nog iemand intresse hebben etc. laat ff wa weten,
gr Thijs (22)

Hoi allen…

Nog wat mensen zin om in week 17 naar Val-Thorens te gaan te Frankrijk voor 8/10 dagen???

Het is een sneeuwvast gebied met ruim 600km aan pistes!

Stuur me een PM en ik probeer wat te regelen.