Hoi,
Welke m/v heeft er zin in om samen of met een groepje te gaan skiën/boarden (zelf ben ik een skier)
Periode en skigiebed in overleg.
Ik hoor graag van je!
Groet, Dutchy (M 40+)
Hoi,
Welke m/v heeft er zin in om samen of met een groepje te gaan skiën/boarden (zelf ben ik een skier)
Periode en skigiebed in overleg.
Ik hoor graag van je!
Groet, Dutchy (M 40+)
hallo dutchy,
ik heb eventueel wel interesse, zou graag naar oostenrijk of italie gaan.
heb je al meer reacties ontvangen?
Hoi Frank,
Heb tot nu toe één andere reactie ontvangen van een vrouw uit het midden van het land. zou leuk zijn om met een groepje te gaan. Ik stuur je wel even een privébericht.
Hallo,
Ik will ook nog graag skien dit jaar en wel in maart, ben een man (40+) en heb een redelijk ski niveau. Mijn voorkeur land is Italie maar ben flexibel.
Groet, Karel
Hallo Karel,
Leuk dat je reageert! Italië is wat mij betreft prima, zou dan wel graag naar een hoog skigebied gaan. Heb je al een idee wanneer in maart? Heb namelijk nog contact met iemand anders en ik zou hem dit ook even willen voorleggen (we hebben overigens nog niets concreets afgesproken).
Hoi,
Ik ben al vaker in Italie geweest en het liefst ga ik naar Cervinia, ligt op 2050m hoogte en je kunt naar 3800m hoogte! Qua data hebben week 10 en 11 mijn voorkeur maar ik ben redelijk flexibel.
Groet, Karel
Hallo Dutchybl, ik heb geen PB van je ontvangen! Iets misgegaan? heb je dus zelf een PB naar je gestuurd, maar nog geen reactie, iets misgegaan?