met de kerstvakantie

Hee!

Ik zoek iemand die ook zin heeft om lekker te gaan skien rond te tijd van de kerstvakantie. Bijna al mijn vrienden die kunnen niet skien of die gaan al ergens anders heen, dus vandaar dat ik een skiemaatje zoek! Voor mij maakt het niet uit of je een man of een vrouw bent, maar liever wel tussen de 19 en 25 jaar.
Ik ben makkelijk in de omgang, maak snel vrienden, spontaan en heb super veel zin om te gaan skien!
Ik hoop hier bericht op te krijgen :slight_smile:

hey mag snowboarden ook?

Hee!
Ja snowboarden mag zeker, doe het zelf allebij alleen kan zel niet zo heel goed snowboarden haha

ok das mooi en welke plaats had je in gedachten omheen te gaan?

Ik sta eigenlijk open voor alles, vind het goed als het maar gezellig is en je er goed kan skieen of snowboarden. en de prijs beetje goed is! ook niet onbelangrijk. Waar gaat jou voorkeur naar uit?

ok ik heb niet echt een voorkeur ben in frankrijk val thorens geweest was een heel mooi gebied veel off piste en ben ook in zwitserland verbier geweest ook super mooi alleen wel duur verder op veel plekken in oostenrijk geweest vind ik zelf minder kwa gebieden alleen wel heel veel feest en goedkoper
hoelang wil je gaan 1 of 2 weeken?

oke! ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar 1 week. ik ben ook naar alle 3 geweest, dan denk ik toch dat ik eerder naar frankrijk of oostenrijk.
Hoe oud ben je als ik vragen mag? :stuck_out_tongue:

goeie keus ik vond frankrijk erg mooi en gezellig is wel wat prijzig maar zeer goeie ski/bord mogelijkheden
ik ben een jonge man van 25 uit hilversum
en jij dan?

Oke, gezellig!
Ik ben 19 jaar en woon in prinsenbeek :slight_smile:

heb je mischien facebook is mischien makelijker praten?

Hoi Hannybal en Pattie,

Ik zie dat jullie elkaar inmiddels hebben leren kennen? Ik ben zelf een jongen van 21 jr en zou ook dolgraag weer een weekje (of 2) weg willen.
Ik zou eigenlijk met vrienden naar Val Thorens gaan, maar zij hebben op het laatste moment afgehaakt. De optie op de studio loopt nog tot aankomende week dus als jullie interesse hebben?

Het gaat om een studio voor 2 weken (je kunt natuurlijk ook gewoon 1 week gaan als je wil) midden in Val Thorens. De periode is van 23/12 - 7/1. De prijs is 1100 euro wat ik persoonlijk echt een hele mooie prijs vind. Wij hadden via husk gekeken maar dit was aanzienlijk goedkoper, helemaal als je besluit 14 dagen te gaan. Mochten we met z’n drien gaan komt de prijs per week op slechts 180 euro pp voor het appartement. Een skipas voor het gehele gebied kost 241 euro per week dus dan zit je aan 421 euro. Prachtige prijs voor een gebied als Val Thorens lijkt me?

Mocht je 14 dagen willen skien ben je ca 800 euro kwijt!

Ik hoop iets van jullie te horen!

groet!

Joost
j.vanpeer@hotmail.com
0621227662