Wie wil met mij 1 week skieen in de Franse Alpen, januari 2012? Portes du Soleil of andere bestemming mogelijk. Ik hou van lekker de berg af raggen, behalve dan zwart, dat doe ik niet [meer] op mijn 64e…Ben geen uitbundige apres-skieer…Accomodatie: studio n.o.t.k. Heb geen eigen vervoer, dus met jouw auto of met bus, trein of vliegtuig>>>
Hoi,
Lijkt me leuk om met een groepje te gaan skien.
Ik ben 61 jaar vrouw en ski ook behoorlijk.
Helaas wil mijn echtgenoot niet meer mee en ken geen mensen die net zo enthousiast zijn als ik, dus lijkt het me leuk om met een samengestelde groep van 55 plussers heerlijk te gaan skien, mijn voorkeur gaat wel uit naar Frankrijk.
Graag een reaktie.
Met vriendelijke groeten,
July Alkemade
Ik heb wel interesse en heb toevalligerwijs een optie op een studio voor 3 personen genomen in Val Thorens gedurende de kerstvakantie (23/12 - 7/1). Ik ben zelf dan wel een stuk jonger (21 jr), maar ben ook niet zo van de apresski. Mijn prioriteit ligt ook bij het fanatiek skien, lekker de berg afraggen zoals je het zelf al mooi verwoorde. De prijs van de studio valt reuze mee, slechts 1100 euro voor 2 weken. Ik hoop zelf 2 weken te gaan, maar als je zelf slechts 1 week wilt gaan kan dat natuurlijk prima. Val Thorens is het grootste skigebied ter wereld dus hier zul je zeker aan je trekken komen. Het vervoer per busreis heb ik al uitgezocht, deze kunnen we los boeken.
Mijn optie verloopt aankomende week dus ik hoop iets van jullie te horen!