Gezocht: reisgenoot voor skivakantie half januari 2011

Hoi, omdat mijn vrouw niet aan skieën doet, zoek ik een reisgenoot voor een skivakantie van een week ergens begin of half januari 2011 (=rustig en niet te duur). Liefst in Frankrijk, ergens lekker hoog zoals bv. Les Deux Alpes of Val Thorens, maar het mag ook ergens anders zijn. Ik ben 57 jaar, ski-niveau gevorderd, maar geen racer of waaghals (donkerblauwe, rode, donkerrode pistes). Het liefst laat ik me rijden in een touringcar, kom je toch beter uitgerust aan en het scheelt al gauw twee dagen skieën. Ik ben een rustig type en ga vooral om het skieën, geen heftige après skieer dus. Hou van lekker eten. Zie je dit ook zitten, dan hoor ik graag van je.
Herman

Hoi Herman,

Jouw profiel lijkt als twee druppels water op dat van mij, alleen heb ik geen partner. Afgelopen week ben ik begonnen met me te oriënteren op een ski vakantie van weken in de Franse alpen in de zelfde periode. Het is dan lekker koud, dus goede sneeuw condities verzekert gedurende de gehele dag.

Zelf ben ik al een aantalmalen in het gebied Les Trois Vallées geweest, je kan wel waar voorstellen waarom dit een van mijn favoriete gebieden is. Mijn niveau is ruimvoldoende voor de piste in eerde genoemde gebied.

Afgelopen jaren niet meer op de ski gestaan. SnowWorld Zoetermeer niet me gerekend waar ik afgelopen donderdag voor de eerst maal ben geweest.

Ik wil graag met je in contact komen om na te gaan of we werkelijk op een lijn zitten. Om geen valse hoop te wekken normaal zo ik alleen op pad gaan zo als gebruikelijk, maar met ze tweeën is een stuk gezelliger in de skilift.

Hoi Herman,

In hoeverre ben je nog op zoek naar een skie-maatje.
Profiel is 1 op 1 de mijne maar ik ben iets jonger (41).
Laat even horen.
Gr
Berry

hoi,
Ik lees net je oproep, Ik zit in een zelfde situatie.
Mijn plannen zijn eind jan begin feb.

Mijn naam is Koos en ben woonachtend in Dordt en 55 jaar.
sportieve skiër, met het motto alles heel houden.

Groeten

Koos

Hallo Allemaal,

Ik heb inmiddels aansluiting gevonden bij een leuke groep en ga begin Februari een week naar Oostenrijk.
Mijn oproep is nu dus niet meer actueel, maar ik kan hem niet wijzigen of verwijderen, sorry hiervoor.

Bedankt voor de reacties,

Hartelijke groet, Herman

Hebben jullie allemaal al een vakantie geregeld of misschien nog zoekende?
Ik heb zojuist een oproep geplaatst hier op het forum, maar voor de zekerheid reageer ik ook nog maar even op de oproepen hier.

Nog even de details: vrouw, 50 jr. gevorderde skier, maakt graag lange tochten en een voorliefde voor de Italiaanse Dolomieten. Ben inmiddels aardig bekend in dit gebied; o,a, ooit een skisafari daar gedaan. Andere (grote) gebieden zijn ook bespreekbaar. Ik beschik over een auto om mee op vakantie te gaan.

Laat maar weten of er belangstelling is.

Groet, Marlene