wie heeft er ook zin om met meerderen te skiën?

Ik ben een alleenstaande vrouw van bijna 51 en wil graag in februari /maart 2012 gaan skiën in oostenrijk. Het lijkt mij leuk om dat te doen met een aantal gelijkgestemden. Ik kan redelijk skiën en sta vroeg op om de hele dag lekker te genieten. Après ski heb ik niet veel ervaring mee maar lijkt me wel leuk. Sportief bezig zijn is het belangrijkste.

Dag Tita61

Ik zoek een reisgenote voor een week skien d.d.11.02 t/m 18.02 in Zuid-Tirol.
Mijn regelmatige reisgenote kan niet meer skien doch het appartement is reeds besproken.
Ik ga met twee Hongaarse stelletjes die Duits en Engels spreken en zelf spreek ik Hongaars.
Ik ben zelf 64 jeugdig, sportief en ski al meerdere jaren. ( woon in Groningen )
De bedoeling is dat ik met de auto reis.
Over de kosten van vervoer,verblijf en verzorging behoef je je geen zorgen te maken,alleen voor de skipas zou je de beurs moeten trekken.
Mocht je dit aanspreken zouden wij er een week Boedapest aan vast kunnen plakken.
Als je hierin iets ziet wacht ik op je reactie zodat wij een afspraak kunnen om elkaar te ontmoeten.

vr. groet Vilmos

p.s. Ik ski ook graag de hele dag.

hoi,

ik vroeg me af of jij je reisgenote al gevonden hebt.
mijn vriend wil namelijk niet mee.( dit is zijn account).
ik ben vrouw van 34 en een redelijke skier en zoek nog iemand om
een weekje mee te gaan skien.
ik hoor graag van je,

groetjes danielle

Hoi

Je voorstel klinkt goed. Heb je al concretere plannen? Ik ben geinteresseerd en hoor graag van je.

groetjes, Pauline