Ik (vrouw 32, zo die info heb je alvast ) zoek een leuke groep om samen mee te gaan skien!
Herken je jezelf in het onderstaande, laat het me dan snel weten. Zodat er geboekt kan worden, voordat alles weg is. Ik ga bij voorkeur met een groepje van max vier personen. Zodat het toch gezellig is, zonder dat de groep te groot wordt.
Gevorderde skiër (sorry voor degenen die minder goed kunnen skiën, maar ik wil simpelweg niet meer continue wachten op iedereen)
Gezellig is én het leuk vindt nieuwe mensen te leren kennen
Houd van skiën (dus niet alleen van het uitgaan… ik wil zelf graag veel km maken)
Het leuk vindt om af en toe wel een apres ski te pakken.
Enigszins op budgetskivakantie wil (dus het ook leuk vindt om in het appartement zelf te koken/eten)
Ergens februari/maart (of eind januari… dus lekker flexibel ) zou kunnen
En heb je toevallig een auto (met winterbanden?) dan is het helemaal mooi. Ik heb zelf een auto (oude cabrio, dus die is iets minder wintergeschikt). Uiteraard worden kosten gewoon gedeeld.
En als je zelf nog vragen of toevoegingen hebt, dan hoor ik het graag
Ik wil wel eind januari.
Ten laatste terug 30 januari.Ik kom voor 6 weken terug naar België en daar zou een skiweek wel in passen.Eender waar,zeer lichte voorkeur voor Frankrijk/Zwitserland.
1 probleem:momenteel geen auto in Europa.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums
Ja leuk dat je interesse hebt! Auto zal vast ook goed komen. Eind januari is wat mij betreft geen probleem. Heb je zelf nog voorkeuren qua groeps grootte/gebied/budget etcetera? Wellicht kun je me even een pm sturen, dat we dan even bellen binnenkort ofzo.
Vrienden van mij (man 36j, vrouw 32, geen koppel) zijn nog op zoek naar twee reisgezellen van 3 tot 10 februari naar Saalbach. Zelf ben ik (34j) er het hele seizoen dus ik zal ook vaak bij hen zijn maar heb een ander verblijf.
Ze zijn beiden gevorderde skiërs en houden wel van een gezellige après-ski. Ze willen het een beetje budgetvriendelijk houden, momenteel hebben ze een optie voor een appartement.
Bij interesse geef ik graag hun contactgegevens door!