skien eind december of begin janauri ?

Met (mijn) eigen vervoer ri oostenrijk ?
wie heeft zin om mee te gaan; reisduur en plek met elkaar
over een te komen
evt met groep van max 4 personen, ook gezellig als ieder van apre ski en bordspelen houdt

mvg, helen

Hallo Helen
wij zijn al een groep van 5 personen, jammer genoeg moet 1 dame afzeggen omdat zij geen verlof krijgt van haar werkgever.
groep bestaat uit 3 dames en ik als heer.
je kan je bij ons aansluiten. periode is 31-01 tot 07-02-2015.
gaan in een appartement in Kirchberg Oostenrijk. wij kennen elkaar ook verder niet als via tel. of mail.
leeftijd gem. 55 jaar.

hebt reageer dan maar

gr wim

Ha, wat leuk om te gaan skiën. Ik zou half januari richting sneeuw kunnen gaan, dus als dit past binnen de bestaande plekken & plannen hoor ik het graag!

Hi andersom, neen geen enkel uitgewerkt strijdplan vooralsnog
ik wilde eerst orinenteren omdat idere zo zijn/haar eigen voorkeuren
dan nog kan inbrengen

Aan de reactietijd te zien klopt de naam “reisfanaat” niet helemaal!

Mvg. FransJ

Ben ook op zoek naar reisgenoten om te skieen in jan of febr., ik kan redelijk goed skieen,
vorig jr. met de bus naar les sybelles geweest, moet wel betaalbaar zijn, verder zijn
alle opties open. groeten Rob.

Leuk!

geen ideee: ik heb 59 landen achter de gordel?
dus soms kan ik niet reageren als ik in de Himalayas rond banjer…

low budget: slapen in de sneeuw een optie ?
geintje (howel ik dat wel met 1 dunne deur heb gedaan in Nepal…)
k ben zelf een mooi weer skier, ik blijf inmiddels weg vd zwarte na een behoorlijke valpartij
ik ben geen busmens, zonde om mijn auto still te laten staan waar we in NL zo veel belasting voor betalen !
PM anders maar voor meer info ?

Hoi, heb je al concrete plannen? Ik probeer een groepje te vormen voor de week van 2/3 jan en we zoeken nu nog een vierde persoon. Wat is je leeftijd? Groetjess

Hallo iedereen, ik zoek een wintersportmaatje om eind jan 2015 te gaan skien/boarden. Of een gezelschap, lijkt me ook leuk. 4-7dgn, liefst Oostenrijk. Ik moet wel uiterlijk 1 feb 2015 weer terug thuis zijn, ivm nieuwe job.
Ik ben redelijk goede skier, houd van kilometers maken, maar ook zo nu en dan een stop, biertje bij apres-ski, maar ook een avondje relaxen met een spelletje vind ik leuk.

Hebben jullie interesse? Zijn er al concrete plannen?

Groetjes, Tijs

inmiddels ben ik voorzien, vandaag ga ik op wintersport.
ik wens iedereen succes met zijn/haar zoektocht.
groet, tijs