Hallo ik zoek nog een mede wintersporter[s] om mee te gaan skieeen omdat mijn vrienden op een tijdstip gaan dat ik niet kan ,ik ben een gemiddelde skieer van 45 j.
Ik zou graag begin januari naar oostenrijk gaan .
Gr Dick
Hallo ik zoek nog een mede wintersporter[s] om mee te gaan skieeen omdat mijn vrienden op een tijdstip gaan dat ik niet kan ,ik ben een gemiddelde skieer van 45 j.
Ik zou graag begin januari naar oostenrijk gaan .
Gr Dick
Hallo Dick,
wij Riet, 6o+ (allenstaand) en Margot 51 zijn nog op zoek naar nieuwe reisgenoten. Onze groep van vorig jaar is uiteen gevallen. Wij hebben onze vakantie al geboekt en vertrekken op 14 januari met de buspendel naar Nauders in Oostenrijk. Kamers hebben we rechtstreeks bij het hotel geboekt. Wij zijn skiers die vooral de blauwe en rode en soms de zwarte pistes afgaan. We zijn geen apresskigangers maar vinden het wel gezellig om 's avonds in het hotel nog even na te kletsen.
groeten, MArgot
Hallo Dick,
Ik ben donderdag 13 januari t/m vrijdag 21 januari vrij en wil dan graag gaan snowboarden. Mijn hond moet wel ook mee kunnen… Ik ben 44 jaar, niet-roker en geen drinker. Ik hou niet van apres-ski, wel van lekker de pistes af zwieren. Normaal ga ik altijd naar Frankrijk, maar iets anders mag ook.
Misschien hoor ik van je. Groet,
Olga
jammer olga ik heb al geboekt ga 8 jan al naar oostenrijk
Oke, bedankt voor je reactie en veel plezier. Groet,
Olga
Hallo Olga,
misschien met ons meegaan naar Nauders een optie voor je. In het hotel waar we verblijven zijn honden welkom. Z
MArgot