Januari 2011 oostenrijk wie gaat mee

Hai,
Ik 28 jaar zoek mensen om samen naar oostenrijk te gaan in januari of begin februari; boarden van vroeg tot laat, maar apres skieen is een must.
afgelopen jaren met vrienden gegaan maar die hebben dit jaar allemaal andere plannen.

Welke plaats dacht je aan? Ga zelf waarschijnlijk richting zillertall arena om te snowboarden. Ben wel van lange dagen maken op de piste maar apres-ski hoort er ook zeker bij. Ivm de prijs ga ik meestal niet naar de bekende hotspots, maar in oostenrijk vind je overal wel vermaak!

Wel geïnteresseerd ja! Eerste week januari (vanaf 1 of 2 jan) zou mij goed uitkomen. Heb je al plannen voor welke plek of skigebied?

Groet,
Freshtim

@Freshtim
Ga zelf waarschijnlijk richting zillertall arena om te snowboarden. 1 januari betekend bij mij,op 31/12 reizen en dat vind ik niet zo prettig. Ik ga dan ook liever week 2,3 of 4.

1 januari of 2 januari reizen betekent bij mij gewoon op 1 januari of 2 januari reizen. Toch?
Dan kunnen we 1 januari gewoon uitslapen en op 2 januari 's ochtends heel vroeg weg en zijn we zondagavond in de Icebar in Mayrhofen.

Akkoord echter ik ga altijd uit van het huren van een appartementje en dat is meestal van zaterdag tot zaterdag. Maar ik begrijp dat jij niet anders kunt dan week 1?

Ik ga meest waarschijnlijk vanaf vrijdagavond 7 januari
waarheen in oostenrijk maakt me niet gek uit;

meest waarschijnlijk zijn we nu met zn 2en, gaan jullie alleen? of met een groep…?

Samenstelling wisselt nogal, misschien dat mijn vader ook die kant op gaat en probeer nog wat vrienden over te halen. En via deze site probeer ik ook nog wat geintresseerden te vinden.

Ja, appartementjes zijn inderdaad altijd van za. tot za. en dat is niet erg handig met het oog op vuurwerk/feestje/1 januari. De tweede week van januari kan ik inderdaad niet, dus dat is wel jammer.

Groet,

Freshtim