Ik Natasja (31) zoek mensen van dezelfde leeftijd of ouder om mee te gaan skien in januari of februari het liefst in Oostenrijk plaats maakt me niet uit.
Ik ben ook wel aan het kijken bij alleenstaande reizen of single reizen maar vind ze allemaal best prijzig.
Je hebt genoeg leuke aanbiedingen voor stukken minder geld misschien leuk om een groepje te vormen en te gaan???
Ik wil zowizo voor 1 week gaan heb contact met iemand van het forum en we willen met z n tweeen begin feb ergens heen. Zou leuk zijn als er nog meer mensen mee willen heb je interesse?
Wij gaan in week 10 met een groep van 9 naar Konigsleiten (oostenrijk) om een weekje los te gaan in de Zillertal Arena. De groep is gemengd en je bent vrij om te doen en laten wat je wilt. Inmiddels is er voor de eerste 8 al een accomodatie geboekt. We willen graag nog 1 of 2 mensen erbij om nog een accomodatie te huren en kosten te delen. Zou leuk zijn als je interesse had.
hallo david, oke is misschien wel een optie maar moet ik eerst even robert vragen wat hij ervan vind. Jullie gaan half mrt dan? Vind ik persoonlijk wel laat. Maar zal eens overleggen. Hoe gaan julie bus, auto, trein? En zijn jullie een vriendengroep? Wat is ongeveer de leeftijd? Je hoort nog. Gr natasja
Ik dacht voor een verlengd weekend te gaan, datum maakt mij niet uit
Ik neem alvast men inlichtingen om een weekje verlof te nemen of dit mogelijk is.
Kun je mij op de hoogte houden hoe jullie gaan en naar waar jullie gaan.
ja hoor ik hou je op de hoogte, ik had ook gereageerd op david zie hierboven weet niet wat jij hiervan vind? Ik zal je ff m n mailadres geven is wat makkelijker heb van t andere forumlid ook z n adres kunnen we ff met z n drieen mailen Dit is natasja_krabbenbos@hotmail.com als jij me u adres dan ff wilt mailen. Dankje. Gr natasja
Hey, zijn jullie nog steeds aan het zoeken, ik ben ook anders wel geintresseerd!!! Ben 28 jaar en snowboarder, zoek om tss 04/02/12 en 12/02/12 te gaan maar kan een week later of vroeger ook!!
Dag Natasja,
ik ben reeds wat ouder maar nog zeer jeugdig en sportief,
Vanaf 11 februari heb ik met twee hongaarse echtparen een appartement in Zuid-Tirol gereserveerd voor een week.
Helaas heeft mijn reisgenote af moeten zeggen en zo ben ik een vijfde wiel aan de wagen.
De hongaarse mensen spreken duits en engels en ikzelf spreek hongaars.
Het vervoer(auto)verblijf en verzorging zijn voor mijn kosten alleen voor de skipas zou je je eigen beurs moeten legen.
Mocht je belangstelling hebben,reageer dan snel het is kort dag.
hoi wendy, ik heb ondertussen mensen gevonden en vertrek over 2 wkn naar oostenrijk voor een week. Misschien weet ik nog wel iemand (een man) die eind maart een lang w end gaat. Als je daar meer van wilt weten kan ik je wel in contact brengen met hem. Hoor het wel. Groet natasja