Ben opzoek naar mede wintersporters die in januari naar oostenrijk gaan ,ben zelf 45 j redelijke skieer en hou van gezelligheid apreski.
Zijn er nog m/v die in die tijd ook gaan !!!
Groeten
Ben opzoek naar mede wintersporters die in januari naar oostenrijk gaan ,ben zelf 45 j redelijke skieer en hou van gezelligheid apreski.
Zijn er nog m/v die in die tijd ook gaan !!!
Groeten
Beste Mullijs,
wij 3/4 vrouwen tussen 50 en 60 jaar vertrekken vrijdag 13/zaterdag 14 januari naar Nauders in Oostenrijk.
Kamers worden rechtrsteeks bij het hotel geboekt, deel gaat met de bus , deel gaat met eigen vervoer.
Lijkt je dit wat, reageer maar.
Hija
Hallo hija waar komen jullie vandaan en heb je een mail adres
Groeten mullijs
Beste Mullijs,
ikzelf ben woonachtig in de buurt van Hoogeveen, Drenthe.
Verder komen de andere dames uit de buurt vanRotterdam/Dordrecht.
We boeken een buspendel bij de Oad en die brengt osn vanaf veel plaatsen in nederland naar het verzamelpunt Beek. van daaruit gaat de bus naaar Nauders waarwe voor het hotel afgezet worden.
Daarnaast rijdt er op zaterdagmorgen een auto weg uit de buurt van Dordrecht naar Nauders waar ze omstreeks 17.00 uur arriveren.
Voor meer vragen kun je me ook bereiken op 06-27832327
groeten, Hija
Hallo Mullijs, Ook ik ben op zoek naar reisgenote(n) voor de 2e helft januari/februari. Zie wereldwijzer do 10 november. Groeten, Sydney
Is er nog plaats in jullie herberg? Ik zoek ook skigenoten voor januari. Ben 64 maar ski al sinds mijn 30e…
Mijn leeftijdgenoten durven niet meer mee, vandaar ;-(
Hallo Toddy,
laat even je prive mail achter dan geef ik je alle informatie.
Hija