ik ben op zoek naar reisgenoten/skimaatjes voor een leuke skivakantie in januari. PLaats van bestemming, het skigebied van Nauders dat op de grens van Oostenrijk, Italie en Zwitserland ligt. Het is een skigebied waar zowel de beginnende als de gevorderde skiër terecht kan.
Ik ben een vrouw van 50 jaar, die al een aantal jaren alleen op skivakantie gaat omdat manlief een zon vakantie prefereert.
Zelf ga ik met de bus naar Nauders( heel relaxed) en verblijf in hotel Erica, maar een andere mogelijkheden zijn ook bespreekbaar.
Spreektje dit alles aan, laat het me maar weten. OOk echtparen en singels zijn welkom om te reageren.
Heb je al reisgenoten gevonden? Mijn situatie is nog wat onzeker. Ik (man, 51) ga normaal wel met mijn vrouw skiën, maar het ziet er naar uit dat ze dit jaar geen tijd heeft. Alleen gaan lijkt mij ook niet geweldig, dus wie weet. Wanneer in januari wilde jij gaan?
Ik heb zojuist besloten dat ik volgende week [ 16 - 23 jan ] ga skien, maakt me niet veel uit waar. Ga je volgende week?
Heb je je al bij iemand aangesloten ?
Ik ben 55 ; gevorderde skier
hartelijk dank voor je snelle en vriendelijke reaktie.
Ik was inmiddels sinds vanochtend ook via via bezig met een ander groepje
en heb me inmiddels daar aangesloten; had niet gedacht dat het zo snel zou lukken. Als ik je mail eerder had gezien was ik graag met jullie meegegaan. Nogmaals bedankt en een hele goede vakantie !
Mijn excuses, twee dagen niet op de mail. Ik heb gezien dat je inmiddels een groepje hebt gevonden.
Ik heb overigens besloten van 4 t/m 9 februari te gaan.