Man van 38 jaar en vrouw van 39 jaar zoeken reisgenoten voor wintersport januari 2013.
Helaas hebben onze vrienden/ vriendinnen dit jaar geen tijd/ zin/ geld om met wintersport te gaan. Daarom zoek en wij reisgenoten die in dezelfde situatie zitten en ook in januari 2013 op ski vakantie willen.
Mijn voorkeur is Oostenrijk. Ik ski al ruim 20 jaar. Leeftijd = 38 jaar.
Vervoer: ik heb net een nieuwe auto met winterbanden.
Vorige week heb ik een vrouw van 39 jaar , ook via deze manier via internet leren kennen die ook graag in januari 2013 wil skied.
Gerard,
Ikzelf zoek ook nog reisgenoten om te gaan skien. Ervaring ? 3 keer gaan skieen, dus da’s een gemiddelde skier. Voordien ging ik met collega’s van het werk, doch door omstandigheden haken ze dit jaar af.
Ik zoek feb/maart te gaan. Oostenrijk heeft de voorkeur, doch is geen must. Het moet wel passen met mijn werk (Januari zal lastig zijn …).
Wim / 44 / regio Mechelen (BE)
Hallo Gerard, wij (man en vrouw , geen koppel en mekaar ook via reisgenoten leren kennen) zoeken ook nog 1 a 2 personen tussen 35-45 jaar om mee te gaan naar Oostenrijk. Mijn reisgenoot heeft zelf een auto en wij hopen nog zo’n twee personen te kunnen meenemen. Is dat misschien ook een optie voor jou? Of rij je liever zelf? Wij willen 19-26 januari op pad. Stuur even een prive bericht indien je interesse hebt of voor meer info.