mede reisgenoten gezocht voor weekje kerst skieen

Beste mensen, het is voor mij alweer een aantal jaren geleden dat ik echt ben wezen skieen, maar het blijft kriebelen! Ik heb overal gekeken, maar aleengaande reizen zijn gewoon echt duur!
Ik heb zelf een VW Transporter 5 persoons en ik ben daarmee meerdere malen met vrienden en vriendinnen op vakantie geweest, ideaal!! Alleen op gegeven moment is iedereen aan de man/vrouw, en verlies je die contacten.

Ik ben dus op zoek naar een paar mensen die het leuk zouden vinden om mee te gaan op wintersport. Het leukste zou zijn als je al goed kon skieen, dan is het mogelijk om ter plekke ook goed met elkaar op te trekken. Aan de andere kant is dat ook weer geen vereiste voor mij. Ik ben 29 jaar oud, en ik heb zelf ongeveer 20 jaar ski ervaring.

Ik zit zelf te denken aan Tjechie (zeer betaalbaar, maar ook sneeuwzeker??) of anders Frankrijk (verschrikkelijk duur, maar zeker sneeuwzeker).

In iedergeval met de kerstvakantie. En dan voor een dag of 8.

Ik heb er geen bezwaar tegen om een chalet o.i.d. te delen. Ik hou er van om 's avonds een beetje te gaan apré skieen, maar ik wil wel 's morgens weer nuchter op de skies staan!

Ik heb een eigen bedrijf en kan daarom niet zo maar een week vrij nemen (helaas).

Lijkt je dit leuk, meld je eens aan bij mij, wie weet gaan we dan over een tijdje met een klein groepje op wintersport vakantie!

Andere sugesties zijn ook welkom!

Hoi Mark,

Ben je nog steeds op zoek? Via een ander forum heb ik een reisgenote gevonden en we vertrekken 21-12 naar Saalbach Hinterglemm.
Een niet te duur pension. We zoeken nog mensen, die het leuk vinden om met ons op te trekken.
Als je meer wil weten dan hoor ik het wel :-).

Groetjes Kim

Ondertussen hebben zich nog 3 heren gemeldt, dus we hebben al een leuk groepje :-).
Als je nog wil aanhaken graag even mailen naar k(punt)bolck(at)live(punt)nl
Grtz!

Hallo ben je al onder de pannen? Ik wil ook graag een week skiën. Alleen ik ben alleen 28 dec t/ m 4jan vrij. Ik vroeg het me af.

Gr. Melissa

Hoi Melissa en eventueel anderen,

ook ik heb veel zin er een weekje uit te gaan en lekker te skiën.
Heb alleen geen eigen vervoer. Rijden vind ik wel altijd prima, leuk zelfs :wink: Slaapplek maakt me niets uit, als die maar een beetje dicht bij de piste is!
Ik ben flexibel tussen 22 dec en 4 jan.

Hallo, helaas ga ik onverwachts met een vriendin op wintersport. Gisteren besloten. Succes met je zoektocht. Ik kijk of ik dit verzoek eraf kan halen.
Gr.

Dingdong! Ik wil en kan van 27dec t/m 5 jan. Weekeinde is ook al prachtig (gezien de krappe en lastige tijd met kerst en oud/nieuw). Heb ook een rijbewijs, maar mn ototje opgeschord voor dit jaar (old-timer), dus geen eigen vervoer. Bus, trein, vliegen, allemaal prima als ik maar in de sneeuw belandt. Groet,
Daniel

(ps, als het moet offer ik de kerstdagen met familie op)

Okee, dankjewel, fijne vakantie!!

Hoi Daniel! Klinkt goed.
O la la, met de old-timer richting bergen…dat was wat geweest…!
Ik ben op het moment aan het kijken voor diverse soorten vervoer naar diverse plekken. Moet wel even gewerkt worden zo tot einde vd middag, daarna ga ik weer verder met rondneuzen. Doe je mee?
Je mag me ook bellen hoor als je dat makkelijker vindt. 0640601628
Laten we contact houden!