reisgenootje gezocht

Ik wil graag in contact komen met personen die graag een uitdaging aan willen gaan. Weekje in de bergen. Niet te veel geregel gewoon ef lekker los?

mijn msn adres: [EMAIL=“nikitara_sv@hotmail.com”]nikitara_sv@hotmail.com

Zowel vrouwelijk als mannelijk mogen reageren. Leuk msn contact op kunnen bouwen en wellicht de stap zetten tot een weekje op de skies!

Hoi Sandra!

Dat is toevallig! Ik ben ook opzoek naar een wintersport-reisgenootje!

Ik heb je toegevoegd op msn… Ben benieuwd wat jouw plannen/ideeen zijn en het lijkt me leuk als we samen misschien iets kunnen ondernemen!

Wil graag bijvoegen… dat ik echt opzoek ben voor een skitocht… Dus routes afleggen… En gevorderde skiers of snowboarders zoek?

Hoi,

Ik zoek ook nog een skimaatje, maar ik wil wel al snel gaan, namelijk rond de kerst. Ik ben 25 jaar, en ski vanaf mijn 5e. Ik zoek mensen van rond mijn leeftijd die redelijk tot goed kunnen skieen/snowboarden en ook wel van de apres ski houden.

Laat maar weten.
groet
Ruud
[EMAIL=“ruud_84@live.nl”]ruud_84@live.nl

ja jammer dat je haast bij hebt… anders had wel iets kunnen zijn… Kerst dat is over een week??

Klopt Sandra,

Ik had eerst andere plannen, maar dat kan niet doorgaan. Dit is voorlopig de enige periode waarvan ik nu al weet dat ik geen andere verplichtingen heb. Vandaar dat ik nog snel iets probeer te regelen. Maar zal lastig worden…