Vorig jaar ben ik heerlijk gaan skien met kerst, is me ontzettend goed bevallen, vriendin waarmee ik ging is dit jaar echter op rondreis. Dus ik zoek gelijkgestemden die het leuk vinden om een wintersport vakantie te plannen rond de periode met kerst(zo ongeveer van 20-12 tot en met 27-12)
land maakt mij niet zo veel uit. Ik ben een redelijk geoefende skieer. Mijn leeftijd is 42 jaar.
Ik ben op dit forum om een reisgenoot voor de zomer (!) te vinden (sept/okt) maar kom jouw oproep tegen en wil toch graag reageren. Ik ben vorig jaar de week voor kerst wezen skien en dat was fantastisch en rustig en te gek. Ik heb de reisgenoten toen ook gevonden via een site. Maar met de kerst skien lijkt me ook heel leuk, dan wel liever een gebied waar het niet heeeeeel druk is.
Kort en goed: ik ben geinteresseerd. Ik ben 45 en een gevorderde skier en ik hou ervan lange skidagen te maken met uiteraard af een toe een terras…
bedankt voor je reactie op mijn bericht op dit forum,
je reactie sluit aan bij wat ik ook zoek en enigsinds wie ik ben (42 jaar) en net zoals jij beschrijft , ben ik een wat gevorderer skieer alhoewel ga zwart niet af zonder zweet maar verder lukt het redelijk, en vind het inderdaad lekker om door te skieen.
maar kort en goed je zou er dus wat voor voelen om met kerst te gaan skieen, en daarbij heb je al wat ervaring in het mobiliseren van gelijk gestemden?!
mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een rustig skie gebied maar hoe pak je het verder aan? er zijn natuurlijk single reizen die ook kerst reizen aabieden maar mijn gedachte is eigenlijk: kun je met een klein clubje het zelf regelen en het daardoor ook wat low budget houden?
ik lees evt je reactie.,
tot nu toe heb ik naast jou reactie nog een reactie gehad van een man van veertig.