Wintersport 2008/2009 (20-25jr)

hey,
Ik ben eline, een meid van 21 jaar die graag wil gaan skiën in de kerstvakantie of carnavalsvakantie. Ik zit in het laatste jaar van mijn studie en kan na dit jaar niet meer in de vakantie op vakantie
Ik zoek iemand of meer mensen tussen de 20 en 25 jaar die met me mee willen. maakt niet uit waar naar toe als het maar in europa is. Ik zelf heb 5 jaar ervaring met skiën en zoek mensen die ongeveer net zoveel ervaring heeft met skiën of snowboarden.
Ik hoop dat er iemand mee wil met mij.
Groetjes Eline

Hoi Eline,

Ik ben Bjorn 26 jaar en wili dit jaar nog skien, Heb je al iemand gevonden? En wil je nog gaan skien? Ik hoop wat van je te horen.

Bjorn

Hallo Eline,

Ik ben Henriette, 23 jaar en ik wil graag een weekje skien met kerst. Heb je nog steeds plannen om te gaan?

groet,
Henriette

hoi henriëtte,

Ik zou heel graag willen met de kerst maar ik moet nu met de kerst werken. sorry

iig fijne vakantie als je iemand gevonden hebt

groetjes eline

Hoi Eline,

Ik hoef niet perse met kerst te skien. Heb je nog steeds plannen om te gaan?

groet,
Henriette

oh wcht dit is een oude forum van 2009

hey Eline,

Zijn er nog plannen om tegaan skieen/ snowboarden dit jaar. Zelf ben ik niet zo ervaren met skies, maar een andere vriend van mij is wel ervaren, wij proberen dit jaar als het lukt nog een paardaagjes of week tegaan skieen. Datum hebben we nog niet. Laat me maar weten
gr SUnlfe25 (jongen 28jaar)