Weekje skien?

Hoi skifanaten!

Ben op zoek naar een maatje of groepje om een week, of een lang weekend te skiën en te apres skiën in Oostenrijk of Frankrijk… Ski al ca 25 jaar, dus zoek wel iemand die de nodige kilometers heeft afgelegd op de latten… Mag low budget, maar een goed hotel is ook goed. Ben 38 jaar samenwonend en heb 2 kids… Helaas door omstandigheden kan ik dit jaar niet met het gezin, en in de kennissenkring was er geen ambitie… Dus wie heeft zin??

Ha die skifanaat 38,
ga zelf 3 keer jaar skiën.
Ben 56 jaar, maar voel me 25.
7 maart ga ik met 2 vrienden naar Solden
En ik zoek eigenlijk een reisgenoot voor 11-4-2015 naar Ischgl (dan hoef ik niet alleen te gaan).
Wat voor type skier ben ik: 0900 uur ontbijten, 1000 uur richting piste, Uurtje lunchen. En dan tot 15.00 uiterlijk 15.30 uur weer skién. FF omkleden / douchen paar borrels op de kamer achter overslaan en dan richting de apres ski tot 1800 - 1900 uur. hapje eten in restaurant of snacken. een enkel keertje s avonds nog op stap.
ik pak alleen blauwe en rode piste’s op een rustig tempo.
Mocht je 7-3-2015 mee willen dan moet ik ff overleggen met mijn maten.
Ik woon in Breda. heb je interesse of vragen laat het me weten. Groet, Peter mail: peterpost58@gmail.com

Ha Skifanaten, Zo wil ik mezelf ook wel noemen en herken het verhaaltje van peterpost58 uit Breda volledig. Ski al 41 winters, vaak meerdere malen. Daardoor is mijn budget wel beperkt, dus een lang weekend of een low budget reisje wel mijn idee.
Groet Boudewijn Hans. hbwijma@gmail.com

Beste Boudewijn Hans, op wintersporters.nl is een forum waar een groep zit die ook low budget gaat… Ik heb inmiddels met Peter afgesproken (solden is wel een stuk duurder) suc6!

Dank je.