Ik (40 jr) zoek een ski-vriendin (-nen) om een langweekend naar Oostenrijk af te reizen. Heb kinderen en een partner die niet van skieën houden en ben er zelf verslaafd aan. Vertrek donderdag tot met maandag, liefst verblijf in een pension in Oostenrijk. Heb geen bezwaar om zelf te rijden. Hoor graag jouw enthousiaste reactie!
Ik (40jr) ben op zoek naar een ski maatje, ik wil graag naar Oostenrijk dus dat komt goed uit. Tevens weet ik ook een leuk hotel (kirchberg) waar ik zo kan boeken zelfs voor een aantal dagen. Liefst ga ik een week. Hoe sta jij hier tegen over? Graag hoor ik van je. Groetjes Diana
Hoi!
Ik (45 maar zie er niet zo uit gelukkig!), zoek ook skimaatjes, liefst met de kerst en O&N lekker weg zijn, maar ook gewoon voor tussendoor even weg. Snowboarden heeft meer mijn voorkeur, maar skiën vind ik ook super!
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Jolanda
Dag Jolanda,
Bedankt voor je berichtje maar helaas kan ik dit jaar niet op wintersport. Mijn relatie is beeindigd en ben zojuist verhuist. Wellicht bied volgend jaar meer mogelijkheden. Succes bij het vinden van een leuk ski-maatje. Groetjes Sonja
Dag Diana,
Bedankt voor je berichtje maar helaas kan ik dit jaar niet op wintersport. Mijn relatie is beeindigd en ben zojuist verhuist. Wellicht bied volgend jaar meer mogelijkheden. Succes bij het vinden van een leuk ski-maatje. Groetjes Sonja