:dag:Wie wil een weekje mee skiën in Oostenrijk? Alle ski-vriendinnen zijn om verschillende redenen gestop met skiën. Ik wil nog wel graag een week (jan./febr.) skiën, bij voorkeur in Oostenrijk. Gewoon een ontspannend weekje; skiën met af en toe een pauze; eventueel nog even naar de apres-ski en 's avonds ergens iets drinken. Liefst een middenklas hotel. Ik ski al jaren maar hoef niet (meer) heel snel en liever geen zwarte piste. Ben benieuwd of er dames zijn de reageren. Ik woon zelf in het noorden/oosten van het land.
Heb je bezwaar tegen schoolvakanties?!?
zoek je alleen dames om mee op reis te gaan?
hallo hjb242
een klein berichtje terug sturen is een kleine moeite als er gereageerd wordt op jouw oproep of niet dan?
ook als je geen belangstelling hebt als een persoon reageert op jouw oproep.
Beste hjb242,
Ook ik ben op zoek naar mede-skiërs omdat mijn ski vriendinnen zijn gestopt.
Ben een vrouw van 55j woonachtig in het noorden van het land. Januari is mijn maand om een weekje weg te gaan.
Ski ook al jaren en af toe ga ik van de zwarte piste, maar weekje blauw en rood is ook goed.
Hallo Ochu,
Zou je mij een privé berichtje willen sturen, er zijn wat nieuwe ontwikkelingen wat misschien ook wel iets voor jou is.
Groetje
Beste hjb242,
Voor mij (60 jaar, midden-oosten van het land) geldt hetzelfde als voor Ochun. Voorkeur Oostenrijk/jan-feb, liefst buiten de vakantieperiode.
Ik hoor wel of er iets mogelijk is.
Vriendelijke groet
Hoi Ochun en Ymkje, ik heb jullie beiden een privé-betichtje gestuurd. Willen jullie aangeven of die door jullie ontvangen is? Alvast bedankt, dan weet ik of het gelukt is. Groetjes
Hallo,
Je zou ook met onze groep mee kunnen. Wij gaan 6 februari vanaf Den Haag Centraal met een Royal Classbus naar Flachau met een groep van 24 deelnemers. We hebben een prima hotel daar met half pension en een groot deel van de groep gaat na het skiën ook apres skiën. Er is nu een eenpersoonskamer vrij gekomen. Dus als je zin hebt en nog niet iets anders, kun je mee. Je kunt kijken op www.janenjosreizen.nl voor details. Ik organiseer al vanaf 1997 samen met mijn vrouw ieder jaar een skireis naar Oostenrijk. Het is altijd weer een feest. We hebben verschillende niveau’s in de groep. Als je meer wilt weten, hoor ik het wel.
Groetjes,
Jan
Beste Ymkje 54,
ben je net als ik nog steeds op zoek naar reisgenoten, neem dan even contact met me op.
gr. Ochun
Hi Ochun, ik ben inmiddels ‘onder de pannen’. Heb je al gekeken naar reisgenoten.net ?
vrgr, ymkje
Hoi,
Ik ben een late reageerder.
Ik wil ook heel graag nog gaan skieen.
Hoef ook geen zwarte pistes, ga soms wel even lekker hard ,maar niet te gek!
Ik ga 3 dagen met een “buurvrouw” maar wil nog wel 1 weekje gaan!
Liefst buiten de schoolvakanties , is rustiger en minder duur.
Graag hoor ik van je
Marloes , 54 jaar.
Dat lijkt mij ook leuk. Ski regelmatig en wil graag na 17 januari een week of iets langer naar de sneeuw. Stuur je een privé berichtje, groetjes
Ha marloes, ik probeer een privebericht te sturen, maar je box is vol. Misschien dat je m iets leger kunt maken, of mij een bericht met mailadres of telnr sturen? Groetjes, ann
Goedemorgen dames,
zie al jullie reacties voorbij komen en hierbij dan mijn reactie. Ben een vrouw van bijna 56 jaar.
Ook mijn vriendinnen groep is uit elkaar gevallen. Ga al jaren met de buspendel naar Oostenrijk. Boek zelf een 2persoons kamer voor allengebruik bij het hotel naar keuze. Vind Nauders op de grens van Italië en Oostenrijk een heerlijk skigebied. Voordeel is dat je met de skipas ook in Italië kan skiën. Pistes blauw, rood en soms als ik een goede dag heb zwart. Ben flexibel, dus pas me aan bij het tempo van de groep.
groetjes, Ochun
Hoi, zie mijn eerdere berichten; nog steeds enthousiast om te gaan skiën, maar mijn privé box pakt geen berichtjes meer. Lastig in contact te komen zo
Hoi Ann,
Ik weet niet hoe ik zo,n inbox moet legen maar je kunt mij mailen op marloesentheo@chello.nl , dan stuur ik je wel een telnr per mail!
Groetjes Marloes
Beste Ymkje 54,
heb je al mede-skiërs gevonden of ben je net als ik nog steeds op zoek.
groeten, Ochun