23-3 t/m 30-3 skimaatje gezocht!

Wie o wie wilt er met mij een weekje wintersporten??
Net terug van een weekendje Flaine en ik heb dus nog een week vakantie staan, maar geen beschikbare wintersportliefhebbers in mijn vriendenkring :(…

Ik heb best wel wat ervaring, 2 seizoenen reisleiding gedaan, maar door een ongelukje en een voorste kruisbandreconstructie ben ik wat voorzichtiger geworden.
Ik ben al geweest in 3 vallees, paradiski en grand massief, maar sta overal voor open! Oostenrijk lijkt me wel wat voor de verandering!

Momenteel werk ik fulltime in een hotel, heb erg veel gereisd en ik ben 28 jaar!
Zoek jij ook iemand die lkkr samen wilt skien, maar ook af en toe wel van de apres ski houd?
Laat dan een berichtje achter! :slight_smile: ik ben helaas niet flexibel in mn vakantie op het moment…
Ik woon in Utrecht.

Groetjes Debbie

Hoi Debbie,

Ik ben ook opzoek naar een wintersport maatje voor in maart, qua reis data ben ik redelijk flexibel. Ik houd ervan om de hele dag te skiën met lekkere zon pauzes tussen door. 's Avonds nog wat doen is ook prima.
Ik heb redelijk wat ervaring en ben in Oostenrijk, Italië en Frankrijk geweest waarbij mijn voorkeur naar Italië uitgaat. Ben wel wat ouder dan jij bent (46), als je dat bezwaarlijk bent begrijp ik dat, maar uiteraard jong van geest :wink: Ik woon vlakbij Haarlem en heb een auto (met winterbanden).

Groet, Karel

Hallo Debbie,

Heb je inmiddels al iemand gevonden?
Ik zoek nog iemand voor 15 mrt t/m 24 maart! Alles is al geregeld, treinreis(skitrein met slaapplek), appartement in het centrum van Ellmau,(oostenrijk, bijna 300km aaneengesloten skigebied) 7-daags skipas(eventueel ook huur van snowboard/ski). Onverwacht kan mijn snowboardmaatje niet mee vandaar…
Als je interesse hebt mail/bel me!
0651551864

Groetjes Janine

Hoi Janine,

Ik heb nog wel zin om een weekje te gaan skiën in Oostenrijk (zat aan het Zillertal te denken). Ik heb nu een paar jaar overgeslagen, maar hou er van om tochten skiën en mag nog graag even de laatste lift omhoog nemen. Maar ik hou ook van de Oostenrijkse gezelligheid (al vond ik het Zillertal eigenlijk iets te toeristisch, maar het skigebied maakte dat weer helemaal goed).