Met de kerst wil ik (m) er graag even tussenuit om lekker
te gaan snowboarden. Helaas kan niemand van mijn vriendengroep,
dus vandaar mijn oproep. Ik zoek een leuk/sportief gezelschap om enkele
dagen of een week te gaan snowboarden. Locatie Winterberg of een nader
te bespreken locatie. Bij interesse hoor ik graag van je!
Ik heb laatst het volgende bericht op dit forum geplaatst, wellicht iets voor jou?
Ik heb een tijdje geleden een aanbod gekregen voor een studio (3 pers) in Val thorens gedurende de kerst - en Oud & nieuwweek. Na wat overlegd te hebben met vrienden heb ik gisteren te horen gekregen dat zij dit jaar de wintersport overslaan vanwege het gebrek aan geld. Ik ben zelf een student van 21 jaar die ontzettend van wintersport houd. Elk jaar pobeer ik zovaak mogelijk op de latten te staan, na afgelopen jaar 6 weken geskied te hebben hoop ik dit jaar ook weer veel te kunnen gaan.
Aangezien mijn optie op het app deze week verloopt, hoop ik wat leuke reisgenoten te vinden. Het maakt mij niet uit of je jong of oud, man of vrouw bent, als je maar een gezellige reisgenoot bent die ook graag veel op de piste staat. Ik ben zelf niet zo van het uitgaan tot diep in de nacht, mijn prioriteit ligt bij het skien.
Mijn optie voor het app is voor twee weken (23/12 - 7/1). Je zou beide weken mee kunnen, maar 1 week is natuurlijk ook een optie. Het app kost ca 1100 euro voor de twee weken. Als we beide weken met z’n drien zijn kost het app dus slechts €365 pp voor twee weken. Inclusief skipas voor 14 dagen zou je dan uitkomen op slechts €800 voor 2 weken!. Als we met z’n tweeen zouden gaan, kost het app ca €550 pp voor beide weken en ben je incl skipas voor 14 dagen ca €1000 kwijt.
Laat me even weten als je interesse hebt, ik hoop snel iets te horen!