Voor de periode tussen Kerst en Nieuwjaar zoek ik een wintersportmaatje(s) man/vrouw rond de 30/55 jaar die zin heeft om samen te skien/snowboarden (zelf ben ik een skier).
Uiteraard wordt de bestemming, locatie en exacte datum in overleg gekozen.
Hoi!
Zoek je nog een reismaatje?
Ik vr 39, zoek ook een skimaatje, liefst tussen (met) de kerst en O&N lekker weg,
maar ook gewoon voor tussendoor even weg. Skiën heeft mijn voorkeur,
maar vind het ook leuk om zo nu en dan de Snowboard te pakken.
Ik hoor graag van je!
Groetjes Susan
Ik was ook op zoek en heb zelfs eea uitgewerkt…
Ben zelf 33 overigens. Groet, Kirsten
Zie verder hieronder:
Ik ben op jacht gegaan naar een goede skivakantie optie tussen Kerst en Oud & Nieuw, onder de 1000 EUR. En dat is gelukt… maar vraag niet hoe: ik heb slechts twee reizen gevonden die onder de 1000 EUR zijn als je een aantal variabelen mee wilt nemen als 'inclusief skipas, inclusief half pension, inclusief les, etc). Dat was nog erg moeilijk. Bij één van die twee reizen moet je 's nachts met de bus reizen, wat natuurlijk waardeloos is. Dus heb ik hieronder alleen de details van de andere, veel comfortabelere reis, met perfecte reistijden en data. Dus… Mocht je mee willen (alleen, of met nog meer mensen die ook mee willen), laat het me dan ASAP weten! Veel reizen zijn al uitverkocht, en ook het aantal plaatsen in de trein is beperkt.
Bestemming:
Saalbach-Hinterglemm, Oostenrijk
Wanneer:
23 december (avond) t/m 31 december (ochtend)
Prijs:
1000 EUR per persoon bij in totaal minimaal 2 personen*
925 EUR per persoon bij in totaal minimaal 3 personen*
Mocht je geen ski- of snowboardles willen, dan bespaar je 175 EUR!
Inbegrepen:
Treinreis retour vanuit Nederland in slaaptrein
Vervoer van station in Oostenrijk naar hotel en vice versa
6 overnachtingen in hotel Austria (***)
Halfpension (elke dag ontbijt en diner)
Kerstdiner
7 dagen skipas
5 dagen skiles (of snowboard)
7 dagen huur skimateriaal (of snowboard)
Gratis wireless internet
Sauna
Reisschema:
VR 23-12 's avonds (dus kost je geen vakantiedag) vertrek met de SKITREIN naar Oostenrijk. Let wel: inclusief slaapplaatsen!
ZA 24-12 's morgens aankomst in Saalbach, hotel Austria - Skiën!
ZO 25-12 Skiën en Kerst vieren
MA 26-12 Skiën
DI 27-12 Skiën
WO 28-12 Skiën
DO 29-12 Skiën
VR 30-12 Skiën en 's avonds naar Nederland terug met de skitrein
ZA 31-12 's ochtend weer in NL, dus thuis oud en nieuw vieren!
Zie voor informatie over de skitrein: skitrein.
Zie voor informatie over het hotel: Hotel Austria.
Hallo Locuta, ik neem aan dat de reisorganisatie die je hebt gevonden ook een website heeft. laat het maar eens weten! Maar mijn voorkeur gaat uit om op wintersoprt te gaan met een klein groepje of met zijn tween.
Ik ben geinteresseerd in de reis naar Saalbach/Hinterglem.
Misshien een idee om zsm af te spreken om e.e.a verder te bespreken en kijken of het een beetje klikt?
Ik stuur je wel even een prive berichtje met mijn e-mailadres.
Ha, dat is ook toevallig, ik wilde net gaan posten op het forum wat de stand van zaken is! Die is ls volgt: er zijn inmiddels drie mensen die zeker meegaan: ikzelf, een 33-jarige Rotterdammer en een 36-jarige Italiaan (die in Amsterdam woont en werkt, perfect Engels spreekt en ook een heel aardig woordje Nederlands!). De Rotterdammer kende ik al, de Italiaan heb ik vandaag even kort ontmoet om kennis te maken, en dat was allemaal prima.
Er zijn ook drie mensen die nog twijfelen. Ik heb iedereen vandaag gemaild en/of gesproken en er op aangedrongen nu snel te besluiten. Ik wil de reis namelijk echt asap boeken (liefst morgen al, maar zal wel overmorgen worden), omdat ik bang ben dat ofwel de trein, ofwel het hotel anders al volgeboekt is. Ik houd dat dagelijks in de gaten en het gaat echt snel… iedereen is wintersport aan het boeken nu. Ik wacht dus met smart op je prive-berichtje en/of die van eventuele overige geïnteresseerden.
Je kunt me ook direct mailen, op loc@ipimuu.org
nmiddels zijn we met drie mensen! De stand van zaken is als volgt: er zijn inmiddels drie mensen die zeker meegaan: ikzelf, een 33-jarige Rotterdammer en een 36-jarige Italiaan (die in Amsterdam woont en werkt, perfect Engels spreekt en ook een heel aardig woordje Nederlands!). De Rotterdammer kende ik al, de Italiaan heb ik vandaag even kort ontmoet om kennis te maken, en dat was allemaal prima.
Er zijn ook drie mensen die nog twijfelen. Ik heb iedereen vandaag gemaild en/of gesproken en er op aangedrongen nu snel te besluiten. Ik wil de reis namelijk echt asap boeken (liefst morgen al, maar zal wel overmorgen worden), omdat ik bang ben dat ofwel de trein, ofwel het hotel anders al volgeboekt is. Ik houd dat dagelijks in de gaten en het gaat echt snel… iedereen is wintersport aan het boeken nu. Ik wacht dus met smart op bericht van eventuele overige geïnteresseerden.
Je kunt me ook direct mailen, op loc@ipimuu.org
Ik heb inmiddels voor vier mensen geboekt in totaal. Er zijn nog wat mensen die twijfelen, maar dat merk ik dan vanzelf wel of die ook nog mee willen. Een aantal type kamers is al uitverkocht, dus het wordt ook langzaam duurder nu. Mocht je nog meewillen, mail me dan aub op loc @ipimuu. org - ik zal voorlopig NIET meer op deze site kijken, maar lees wel mijn mail uiteraard.
De samenstelling van de groep die sowieso gaat is:
vrouw, 33
man, 33
man, 36
man, 35
Nu ja, ik merk het wel of er nog iemand mee wil, jullie weten me te vinden.
Ik lees dat je graag met een kleine groep op wintersport wil tijdens kerst en/of Oud & Nieuw. Ik heb toevalligerwijs een optie op een leuke studio genomen in Val Thorens voor de gehele kerstvakantie, maar al mijn vrienden zijn afgehaakt vanwege geldgebrek of tijdgebrek.
Ik ben zelf een lekker fanatieke skier (10+ ervaring) en houd ervan om mooie tochten te maken door het gebied. Val Thorens is het hoogste skidorp in Europa en heeft tevens het grootste skigebied ter wereld, sneeuwzeker is het dus sowieso en je kunt er prachtige tochten maken vanwege de grootte.
Lijkt het je wat? Ik hoop zelf 14 dagen te gaan, maar je kunt natuurlijk ook ervoor kiezen om slechts 7 dagen te gaan. Het app kost 1100 euro voor 2 weken dus dat valt allemaal wel mee.
Als je interesse hebt stuur me dan even een mailtje, mijn optie verloopt deze week dus ik kan er niet te lang mee wachten.