Week wintersport rond oud en nieuw

Hallo allemaal,

Mijn wintersportclubje is de laatste jaren, door o.a. geldgebrek, huwelijken en geboorte van kinderen, steeds verder uitgedund.
Graag zou ik dit jaar een nieuw clubje willen vormen om met oud-en-nieuw te wintersporten. Door mijn werk ben ik gebonden aan de schoolvakanties.

Zit te denken aan een groep van 4-6 personen.
Zelf ben ik 35 jaar en ervaren skier.
Bestemming in overleg: bijv. Zwitserland, Italie of Oostenrijk. Wel een groot skigebied en sneeuwzeker.
Periode: 31 dec t/m 7 jan
Accomodatie: appartement of hotel
Vervoer: Zelf in het bezit van een auto.

Wie haakt er bij dit clubje aan?

1 like

Hi Mark,
Ik zie dat je nog op zoek bent naar wat ervaren reisgenoten om een mooie wintersportvakantie te boeken. Ik zal even mijn tekst kopieren die ik zojuist op het forum geplaatst heb:

*Ik heb een tijdje geleden een aanbod gekregen voor een studio (3 pers) in Val thorens gedurende de kerst - en Oud & nieuwweek. Na wat overlegd te hebben met vrienden heb ik gisteren te horen gekregen dat zij dit jaar de wintersport overslaan vanwege het gebrek aan geld. Ik ben zelf een student van 21 jaar die ontzettend van wintersport houd. Elk jaar pobeer ik zovaak mogelijk op de latten te staan, na afgelopen jaar 6 weken geskied te hebben hoop ik dit jaar ook weer veel te kunnen gaan.

Aangezien mijn optie op het app deze week verloopt, hoop ik wat leuke reisgenoten te vinden. Het maakt mij niet uit of je jong of oud, man of vrouw bent, als je maar een gezellige reisgenoot bent die ook graag veel op de piste staat. Ik ben zelf niet zo van het uitgaan tot diep in de nacht, mijn prioriteit ligt bij het skien.

Mijn optie voor het app is voor twee weken (23/12 - 7/1). Je zou beide weken mee kunnen, maar 1 week is natuurlijk ook een optie. Het app kost ca 1100 euro voor de twee weken. Laat me even weten als je interesse hebt, ik hoop snel iets te horen!*

Zoals je ziet heb ik dus ook de kerstvakantie in gedachte. Alleen met een groep van 4-6 gaat niet passen, er kunnen max 3 mensen in de studio.
Heb je interesse? Ik houd er zelf van om vroeg de piste op te gaan en mooie tochten te maken door het gebied. Zelf ski ik al vanaf mijn 10e en sinds mijn 16e meerdere weken per jaar. Op mijn 18e heb ik een heel seizoen in de alpen gezeten en afgelopen jaar heb ik er ook 6 weken doorgebracht. Ik hoop wat van je te horen!

Groet!

Joost
j.vanpeer@hotmail.com
0621227662

Bovenstaande post van Joostvanpeer is nergens op uit gelopen. Dus…
Zijn er nog liefhebbers om een groepje wintersporters te vormen voor een week weg rond oud en nieuw of evt. rond Kerst

Hier. Ik heb een mooie aanbieding bij Husk gezien. Vertrek vrijdag 16 december voor 10 dagen naar Les Deux Alpes. Prijs bij 4 personen euri 299. Inclusief busreis, appartement en skipas.

Dus misschien wil Joost wel mee. Dan zijn we iig met zijn drieen en kost het euri 319 per persoon.

@Sid
Ik ben echt gebonden aan de kerstvakantie dus tussen 23 dec en 8 jan.

Hoi Mark,

Ik ben zelf ook op zoek naar een leuk maar betaalbare wintersport rond deze periode. Ik weet niet of ja al iets gevonden hebt?

Greetz, Peter

Hoi,

ik ben op zoek naar een skigezelschap in de kerstvakantie.
Veel skien, ik ben niet zo van de apresski, wel van gezelligheid.
Ik vermaak mij op de groene en blauwe pistes.

Groet,
Reneey

Hoi allemaal,

Ik ben ook op zoek naar een groepje om mee te skien (tijdens de kerstvakantie)!

Over mezelf: Ik ben 25 jaar oud, uit Canada (Ontario), relatief ervaren skiër (rood en zwart, denk ik; blauw en zwart in Noord Amerikaanse graden). Ik heb mijn eigen ski’s, ook wel langlaufski’s. Ik ben nieuw in NL (sinds een maand).

Mijn Nederlands is heel erg roestig, dus wat het verschil tussen “apres-ski” en “gezellig” is, weet ik niet zeker. Ik vind het leuk om van een paar biertjes te genieten na een dag skiën. Zuipen, heb ik er geen zin in.

Mijn voorkeur is om ongeveer 23 dec te vertrekken voor een week vakantie. :slight_smile:

Mijn email adres is mijn gebruikersnaam @gmail.com.

Groet
Derek

Hai!!

Is nog wat gaande tussen kerst en oud en nieuw?
Sta te springen om te gaan wintersporten, maar mensen in mijn omgeving zitten liever thuis bij de kachel:)
'Let me know!!!

Groetjes!!

Ik ben ook nog steeds op zoek.

Hey allemaal,

Door onvoorziene omstandigheden (problemen op het werk bij een van mijn reisgenoten) heb ik een geboekte reis naar de zon voor volgende week moeten annuleren.

Maar eigenlijk wil ook wel heel graag gaan skiën. Dus als er nog steeds mensen last minute op zoek zijn…

Ik ben 24 jaar, doctoraatsstudent uit Mechelen (België). Ik ski al lang, dus vrij goed. Après-ski is zeker geen must voor mij, maar het mag wel af en toe. Ik reis graag naar Italië en Zwitserland (dat laatste zal wat duur met Kerstmis), maar sta last minute zeker open voor alles. Ik heb ev. ook een auto met winterbanden ter beschikking.

groeten!

Tomas