Dag wintersporters!
Ik ben op zoek naar een leuke wintersport groepsreis (voor singles of iets anders kan ook!) voor in de week van oud en nieuw (+/- 30 dec 2011 - 7 jan 2012).
Maar… zelf een groep(je) samenstellen of mij aansluiten bij een bestaande groep is ook mogelijk!
Ondergetekende: vrouw, 36 jaar, 15 jaar ski ervaring (1 a 2 keer per jaar), apres ski: wijntje of biertje en leuk gesprek, geen ‘hosser’ dus, wel lekker tafelen.
Suggesties zijn van harte welkom! Medereizigers ook!
Groeten, Marleen
Hoi Marleen,
Wij hebben nog een plekje over in ons appartement in de kerstweek. Zou dat ook uitkomen voor je? We hebben ongeveer dezelfde gedachte over de ideale wintersport; we houden ook van lekker veel skien en van gezellig tafelen maar zijn geen fanatieke apres-skiers. We skien beiden al erg lang en mogen onszelf dan ook wel gevorderd noemen.
Ik vond singlereizen zelf wel erg prijzig dus heb ik wat mensen gezocht via diverse fora en gewoon een app geboekt. Ik ben zelf pas 21, maar er gaat ook een man van 36 mee. Lijkt dit je evt wat?
De kosten vallen ontzettend mee, slechts een kleine 170 euro pp voor het app, midden in het centrum van Valthorens (aan de piste).
Je kunt mij ook mailen of bellen als je dat handiger vind.
Groetjes,
Joost
j.vanpeer@hotmail.com
0621227662
Dag Joost!
Bedankt voor je bericht. Ik heb inmiddels echter wat anders geboekt, met een collegaatje in de week van oud en nieuw in Saalbach. Gaat me wat meer kosten, dan jouw mooie aanbod, maar desondanks heb ik heel erg veel zin in de Oostenrijkse pistes!
Jullie heel veel plezier in Frankrijk!
Groetje, Marleen