volgende winter niet meer vast aan verplichtingen van studie of wedstrijdroeien, wil ik graag de winter in NL ontvluchten. aangezien ik al veel alleen gereisd heb, oa in kenya en turkije, ben ik een keer toe aan de voordelen van samen reizen (niet alles zelf hoeven uit te zoeken, uit te vinden, op je spullen te passen, sowieso op moeten letten aangezien je als blanke vrouw alleen reist). ik zoek niet iemand op per se de hele reis samen te doen, maar gewoon zien wat samen leuk is en de rest kan ieder zijn eigen gang gaan. Lijkt het je wat? dan hoor ik het wel!
oh ja, ik ben 24, afgestudeerd pedagoge, nu voorbereiden op master migration and ethnics, verlaafd aan sporten (roeien, zwemmen), fan van surfen, fotograferen, reizen, vrienden, picknicken etc :slywink:
Hi Anne,
Ik hoef niet perse de winter te ontlopen maar wel even Nederland te onvluchten. Het idee is om eind dit jaar voor minimaal een jaar op reis te gaan en te beginnen in Azie, dus wat dat betreft komen de agenda’s enigzins overeen.
Wat zijn jou plannen? Al ideeen over waarheen je wilt en wat je wilt zien?
Ik ben M, 27, houd ook van surfen, reizen en fotografie en ben op het randje af net geen sport addict.
hobbies komen al flink overeen, ben benieuwd!
ik wil naar zuid-oost azie, iig surfen in indonesie en laos staat hoog op mijn lijstje, verder nog geen plannen. mail me anders maar op [EMAIL=“anneandelmo@hotmail.com”]anneandelmo@hotmail.com, kunnen we kijken hoe en wat,
Ook ik ontvlucht Nl. Ik ga in Decmeber naar Azie om daar rond te trekken door Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en Maleisie/Borneo.
Ik ben zelf ook net afgestudeerd (Verpleegkundige en Sport Gezondheidsprofessional) en gebruik dit jaar om na te denken of ik nog een studie er achteraan ga plakken. Ik ben 24, ben sportief (hardlopen, schaatsen, unihockey, duiken en ben verder voor elke sport in), hou van muziek, theater, uitgaan en gezelligheid, en vind foto’s kijken leuk…
Ben benieuwd of je al een verdere planning hebt voor je reis???