Ik ben Aafke, 26 jaar en wil in het voorjaar van 2006 een reis van tweeenhalve maand door zuidoost azie gaan maken. Ik weet nog niet precies hoe en wat… heb alleen nog wilde ideeen, maar zoek iemand om mijn reis mee te beginnen. Wil je in dezelfde periode weg, maar durf je ook niet helemaal alleen te vertrekken? Reageer dan! Dan kunnen we in ieder geval gezellig samen starten en dan altijd daar beslissen of onze neuzen dezelfde kant op staan.
Ik ben Marjolijn, 20 en studeer geneeskunde. Ik ben er over na aan het denken om dit voorjaar voor een half jaar te stoppen met mijn studie om te gaan reizen door Azie. Zeker weet ik het nog niet (oa financieringsprobleempje), maar ik zou t iig leuk vinden als je me op de hoogte houdt van je plannen en of je evt. al iemand hebt gevonden om mee te reizen.
Hoi Aafke,
Ik lees net je berichtje, erg leuk, ik heb precies hetzelfde! Sinds een paar weken kriebelt het in mn lichaam: ik wil er even tussenuit! Ik zit zelf aan zo een 3 /4 maanden te denken, vertrek februari/maart dit jaar naar Azie. Ik ben twee keer eerder naar het buitenland geweest een tijd: 4 maanden Filippijnen (2 jaar geleden voor studie) en 3 maanden Spanje (na studie, Spaans geleerd). Nu heb ik een vaste baan, leuke collega’s erg naar mn zin… Maar ik wil meer! Ook ik denk op zich wel dat ik in mijn eentje die stap kan maken, maar ik zou toch liever met iemand een start maken (en als het klikt eventueel de gehele reis!). Ik wil wat rondtrekken, dingen bekijken maar ook relaxen. Een combi van cultureel doen en ook gewoon echt sfeer proeven door op bepaalde plekken ff te hangen. Ik woon in Amsterdam, ben 24 jaar, single en uuuh, nou ja, als je interesse hebt dan kunnen we ff heen en weer mailen en eventueel een keertje koffie drinken om ideeen uit te wisselen. IK hoop snel van je te horen, leuk!