met het einde van mijn studie in zicht beginnen de reiskriebels steeds meer toe te slaan…Ik studeer eind oktober af en wil dan richting Azie vertrekken om een paar maandjes lekker van mn vrijheid te genieten!! Ik heb nog geen concrete plannen maar ik wil zo rond november vertrekken en dan waarschijnlijk lekker low-budget door Thailand, Maleisie en Indonesie reizen om daar veel van de natuur en cultuur mee te maken, leuke mensen te ontmoeten en gewoon lekker te doen waar ik zin in heb. Maar om dit avontuur helemaal alleen aan te gaan vind ik toch een beetje eng en daarnaast lijkt het plannen van de reis me met zn tweeen een stuk gezelliger, dus heb je een beetje dezelfde ideeen als ik en gewoon zin in een hele leuke tijd laat dan wat horen misschien kunnen we dan samen reizen of bijvoorbeeld samen starten…
Ik heb hetzelfde! Ik wil heel graag richting Azie, maar vind het een beetje eng om alleen te gaan. Vandaar dat ik opzoek ben naar een gezellige reisgenoot en misschien ben jij die wel!
Ik wil zelf ook eind november naar Thailand reizen, om rond te gaan reizen. Low budget klinkt prima.
Indonesie en Maleisie eventueel ook.
Voor hoe lang zou je willen gaan?
Ben heel benieuwd hoever je reisplannen inmiddels gevorderd zijn. Ben zelf eind oktober klaar met werken en denk er al een tijdje over om die tijd te benutten om wat meer van de wereld te zien.
Mijn moeder is in Indonesie geboren dus die kant van Azie trekt me erg aan.
Vind het net als jij eng om alleen de stap te zetten, dus ben erg benieuwd naar je ervaringen en of je inmiddels iemand gevonden hebt om mee te reizen of de reis mee te starten. Anders hou ik me van harte aanbevolen!