:zon02:
Hey
Ik krijg al helemaal zin om weg te gaan!
ik ben 19, klaar met school en wil eerst toch nog even wat van de wereld zien. Serieus doen kan later ook nog, toch? Ik ben dit jaar veel aan het hockeyen (we zijn gepromoveerd dus is extra leuk!) maar wil in de maanden december/januari er graag nog tussenuit. (oja ik ben dus geen hockeytrutje even voor de goede orde;) )
ik zat zelf eerst altijd aan australie te denken maar dat is misschien wel een beetje saai. Zuid-Oost Azie lijkt mij echt geweldig mooi.
ik wil als ik op reis ga ook zeker wat ondernemen. ik zou nog wel eens willen leren surfen en misschien dat ik ook nog wel een duik waag. Cultuur snuiven vind ik ook echt tof. Lopen is ook geen probleem, al zal ik niet zo getraind zijn zoals jij, maar toch. Daarnaast hoop ik ook een paar avondjes met een gitaar op een strandje te zitten (ik speel zelf heel fanatiek en ik hoor vaak dat de mensen om mij heen dit ook zeer leuk vinden).
mij lijkt het heel gaaf. als ik aan je ‘eisen’ voldoe kan je altijd een mailtje sturen naar [EMAIL=“ier182@hotmail.com”]ier182@hotmail.com
ik hoop wat te horen!
groetjes iris