Mijn naam is Eva de Ruiter, ik ben 18 jaar en net geslaagd voor het vwo. Komend jaar wil ik graag een mooie reis maken door Azië. Ik zat onder andere te denken aan Thailand, Indonesië (Bali) en de Filipijnen. Maar ik sta voor veel dingen open!
Ik ben een spontane meid en hou veel van cultuur, natuur en duiken! Het lijkt me leuk om samen met iemand te gaan, als er mensen zijn met dezelfde plannen: let me know!!
Ik ben eind januari klaar met de opleiding HBO-verpleegkunde en wil daarna gaan reizen door Azie. Ik zit te denken aan Thailand, Cambodja, Laos, Indonesie (ook inderdaad Bali)… Ik sta ook open voor andere landen…
Ik ben verder 22 jaar en woon in Amsterdam op kamers. Ik wil ongeveer 4/6 maanden gaan, weet jij al hoelang je wilt gaan? Duiken lijkt me trouwens ook echt super leuk en wil dat ook zeker gaan doen ook hou ik van natuur/cultuur en vind een avondje stappen ook leuk.
Wat leuk! Die landen wil ook graag zien. Duiken is echt geweldig, moet je zeker doen! En ik ga denk ik 6 maanden. Een avondje stappen ben ik ook zeker voor in haha! Misschien leuk om op een of andere manier contact te houden?
Haha nou dat klinkt goed, mij lijkt 6 maanden ook prima inderdaad… lekker lang ;)… Ik zie dat je ook lid bent van de Azie groep bij facebook, dus daar kan je me eventueel vinden!
Ik heb dezelfde plannen als jij: net geslaagd voor mijn vwo en wil graag naar Zuidoost-Azie! Ik heb nog nooit alleen gereisd, dus een reisgenootje leek mij wel leuk voor de eerste keer. Ik wil graag naar de landen die jij hebt genoemd, maar Cambodja, Laos en Vietnam lijken me ook erg leuk, maar niks ligt nog vast. Ik hou zelf ook van natuur en cultuur, en duiken wil ik ook graag doen daar. Ik heb vorig jaar voor het eerst gedoken, en dat was een geweldige ervaring! Verder wil ik gewoon genieten en ontspannen, dat mag ook wel na al die jaren hard werken haha.