Winkels Surat Thani/Khao Yai Safari/Koh Phangan/Koh Samui

Ik vroeg mij af als er in volgende gebieden: Surat Thani/Khao Yai Safari/Koh Phangan/Koh Samui telkens winkels waren waar je onder andere kleren kan kopen en ook eten.

Eerst vertrekken wij naar Bangkok, het spreekt voor zich dat we daar alles zullen vinden dat we nodig hebben. Maar bijvoorbeeld in Surat Thani doen we Tree house living, dus vroeg ik me af in hoeverre er daar en op andere plaatsen veel te vinden is.

Hee Amadeus,

Reken bij Surat Thani op weinig winkelvertier, en ook bij Khao Yai weinig tot geen. Phangan en vooral Samui zal beter zijn, maar daar is het ook niet overweldigend. Bangkok is shoppingstad nr.1 van heel Azie.

Bij een treehouse living of een bezoek aan Khao Yai hoort natuurlijk een beetje een camping-gevoel. Als je keuze wilt uit cappucino, espresso, caffe latte enz. enz. , dan moet je een treehouse living gewoon overslaan.
Mocht je vraagtekens hebben bij de hygiëne van een restaurant, bestel dan in ieder geval geen salade, maar iets wat gewokt wordt
Khao Pad Kai of Moo of Koeng . Of ook heel lekker Phad Phak Ruam, gemengde groenten in soya saus, geserveerd met witte rijst.
Het komt allemaal even vers en gloeiend heet uit de wok, geen bacterie te vinden.

Kleding koop je gewoon op dag 1 in MBK shopping center in het centrum van Bangkok. De prijzen zijn uitstekend !
In een uurtje kun je klaar zijn, maar ik ben een man, dus ik heb makkelijk praten.

Hans.

Ok bedankt voor de grondige uitleg :slight_smile: