Wat kost een bezoek aan de dierenarts? Raad het bedrag en maak kans op een safari! Bij deze quiz kun je een safari reis naar Zuid-Afrika voor 2 personen winnen, t.w.v. maar liefst 4.400 euro.
heel flauw, als je geen hond of kat hebt mag je niet meedoen, wordt je uitgesloten van de prijsvraag,![]()
ja…beetje jammer… :disgust:
Nou niet getreurt meiden. Want wanneer je aan de prijsvraag meedoet wordt er weer eens een poging gedaan je iets te verkopen. :disgust: Ditmaal een huisdierenverzekering! Het is voor mij nu de 2e keer dat ik met een prijsvraag mee wil doen en alweer eindigd het bij een verkooptruc… De 1e keer was het een Hotelbon… Jammer, jammer. Zo ga ik dus nooit iets winnen, want mij vangen ze daar niet mee. :evil: Ik hoop trouwens niet dat mijn adresgegevens opgeslagen zijn voor een of andere mailing, want anders heeft mijn oma in Nederland (ik woon nl. in Duitsland) weer een paar extra reclamefoldertjes in haar brievenbus liggen en ik extra spam in mijn emailbox…zucht. Ik word zo moe van zo’n acties. Ik doe dus niet meer mee aan de prijsvragen. Mijn lol is over… :frown: Groetjes, Angelique :dag:
Bedankt voor de tips!
Jammer, ook met hond of kat word je uitgesloten van deelname…
Vraag me toch af wanneer je wel in het ‘profiel’ past…
Ik woon in Frankrijk en kan dus niet deelnemen, maar ik heb wel een kat
Ja,je wordt echt uit gesloten,om mee te doen,als je in het buitenland woont,n.l. mijn postcode past niet in het profiel,blijkt dat je alleen mee kunt doen als je in ned. woont.BELACHELIJK.
Ik krijg iets over het afsluiten van een lening als ik op de link klik