Vrijwilligerswerk Zuid Afrika

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om in maart 2006 naar Zuid Afrika te gaan om daar 4 weken vrijwilligerswerk te gaan doen met dieren. Ik ben me nog aan t orienteren, er zijn namelijk veel organisaties die dit verzorgen. Ik ben erachter dat de Zuid Afrikaanse organisaties een stuk goedkoper zijn dan de Nederlandse. Het nadeel is van een Zuid Afrikaanse organisatie dat je dan alleen moet reizen.

Dus heb jij interesse laat dan even een berichtje achter, wie weet komen we er samen uit :smiley:

Liefs Daisy (25 jaar)

Ik heb een organisatie gevonden die het gaat worden www.bushlife.nl ik ga in maart voor 3 weken naar zuid afrika om daar vrijwilligerswerk te doen met dieren, voornamelijk leeuwen.

Zijn er mensen die rond die tijd ook naar afrika gaan of misschien wel hetzelfde willen doen?!

Laat een berichtje achter zou ik zeggen!

Liefs Daisy

http://www.daisygoes2africa.tk

Zijn er mensen die interesse hebben om mee te gaan?

Groetjes Daisy

het klinkt wel leuk :slight_smile:

Ik ben wel een dierenliefhebber en ben altijd wel bereid om te helpen, maar ik zit alleen met het probleem dat ik niet weet wat ik in die periode doe… Ik ben op het moment aan het zoeken naar vast werk, en als ik dat vind voor die tijd, dan kan ik niet, maar mocht ik vrij zijn, dan lijkt het me harstikke leuk!

Ik zal ook eens wat informatie zoeken op internet. Naar wat voor dieren gaat jou voorkeur naar uit?

Ik ben zelf 21 (september 22) jaar.

Groetjes, Ralph

Hoi Daisy,

momenteel ben ik zelf ook aan het zoeken naar leuke projecten (het liefst met dieren) voor komende winter/voorjaar. Zuid-Afrika lijkt me ontzettend leuk. Weet jij hoeveel het ongeveer kost? en hoeveel dat wordt als je bijvoorbeeld langer wil blijven? (2 a 3 maaden ofzo.) Thanx.

Sheila

Hoi Ralph,

Mijn voorkeur gaat uit naar leeuwen …

heb je inmiddels al nuttige informatie gevonden?

Gr Daisy

Hoi Sheila,

het project waar ik aan ga deelnemen bedraagt 1495 euro voor drie weken. Dit is excl ticket maar incl eten en slaapplaats!

Met welke organisatie zou je willen gaan of ben je je nog aan t orienteren?

gr Daisy

Hallo Daisy (en anderen),

Dat is niet niks 500 Euro voor een week.
Bij ons kun je terecht voor heel wat minder.
Max. 200 Euro of minder per week incl. alle maaltijden,
een klein huis met eigen badkamer
een inpandig toilet, een slaapkamer,
een veranda en zelfs gratis koffie en thee.
Afhankelijk van de luxe die je wilt.
Op een bewaakt terrein van 3,4 hectare.
Zelfs de was wordt voor je gedaan.
:kenya:
Geen organisatie dus geen extra kosten.
kijk op www.pink-ltd.com en ga naar vrijwilligers.

AKTIE:
Als je komt nog vóór 1 jan 2011 dan kun je terecht voor
500 Euro voor drie weken.
**Lokatie oost Kenya. **