Heey!! Ik ben Dineke, 21 jaar en ik ga in augustus voor drie maanden naar Zuid-Afrika. Ik ga daar als vrijwilliger werken in een weeshuis in het noorden van Zuid-Afrika, maar de laatste weken wil ik super graag een rondreis maken!! En dat is natuurlijk gezelliger samen met iemand dan alleen! Dus als je denkt: ja! :nod: Ik wil de laatste twee/drie weken van oktober naar Zuid-Afrika! Mail me dan! En er is ook nog ruimte voor vrijwilligers in deze maanden! Je betaalt alleen je ticket, de rest is geregeld.
Hallo Dineke,
Ik ben Joyce en wil in oktober beginnen aan vrijwilligerswerk in Afrika. Samen gaan is dus geen optie. Ook ik wil graag in een weeshuis of in de kinderopvang helpen.
Wat ik lees in jouw bericht is: “Je betaalt alleen je ticket, de rest is geregeld”
Via welke organisatie heb jij dit geregeld? Ik zie namelijk alleen hele dure organisaties, waarbij het totaalbedrag op zo’n 3000 euro uitkomt.
Groetjes Joyce
Ik ga in September voor een aantal maanden naar zuid afrika.
Ook vrijwillgerswerk en verder rondreizen.
Heb nog niet echt een idee waar ik vrijwilligerwerk ga doen.
Maar er zijn zat mogelijkheden.
Lijkt me ook wel gezellig om met een paar mensen verder rond te reizen.
Hey ik vertrek rond 01 mei opnieuw naar South-Afrika…om er te gaan werken ten noorden van J’burg nearby Sandton…ik vertrek met een one-way ticketje…dus Belgische bezoekers zijn altijd welkom…
Mailen naar [EMAIL=“KoenInAfrika@gmail.Com”]KoenInAfrika@gmail.Com Ik probeer zo snel als mogelijk te antwoorden…
Cheers
SaHaRiTis
hoi Dineke,
Ik zou graag meer van je willen weten. Loop al een tijdje met het idee rond om naar zuid afrika te gaan en daar eventueel te werken of vrijwilligerswerg, heb alleen nog geen conrete plannen. Help jij mij verder op weg?
Groetjes RIanne
Hoi! kijk eens op http://www.tshepo.org/! Ik ga naar dat weeshuis! In 2003 zijn deze mensen (een engels stel) een weeshuis begonnen (in het noorden van zuid-afrika) en ze werken met vrijwilligers. Je betaalt zelf je ticket, verder niets!
Op de site onder how to help vind je een vragenlijst die je even moet opsturen! Dan kan je al bijna je ticket boeken naar johannesburg! En ze komen je daar natuurlijk ophalen om je naar het weeshuis te brengen. Je geeft zelf aan hoelang je wilt en of je tussendoor wilt reizen enz!! Succes ![]()
Heey dineke,
Ik heb ook op tshepo.org gekeken maar ik kan hier helemaal geen informatie vinden over de kosten. Moet je eerst de vragenlijst beantwoorde voordat je deze informatie krijgt??
Groetjes!!
Hee! Er zijn geen kosten eigenlijk. Alleen je ticket en voor internet daar!
en ja als je die lijst opstuurt krijg je als je kan komen een boel informatie
Xxx
Heeej sorry voor al mijn vragen hoor!! Maar hoe zit dat dan met de kosten verbonden aan een visum/vaccinaties en dergelijke??
Alvast bedankt voor al je hulp ![]()
groetjes Joyce
Yep,
Ik ben Rik, een oude belg en mijn vrouw Maria een belgin, we wonen in zuid afrika, in Plettenberg bay, indien Je rondreist kan Je altijd een paar dagen logies krijgen hoor, groetjes XX
hoi Dien,
ik wil ook graag rondreizen, ben bijna klaar met mijn opleiding. En vroeg me af wanneer je naar za ging…? miss kan ik tijdje mee ofzo? Moet 3sept weer beginnen met werken… dus dan heb ik iets meer dan maandje ![]()
hoor het wel, je weet m’n mail denk ik nog wel.
Liefs Suus
hee