Vrijwilligerswerk Dieren?

[FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial]ik ben opzoek naar werk met dieren in afrika, maar kan eigenlijk niets vinden. wie kan mij helpen?

Ook ik wil dit graag weten…

hallo,

ik ga over een goed anderhalf jaar naar zuid afrika toe, ik ga hier mee doen aan een wildlife project. dit is helemaal vrijwillig en zit een redelijk duur kostenplaatje aan vast.
ik heb t er voor over, lijkt me een geweldige ervaring.
kijk even op de site zou ik zeggen, succes!!

http://www.activity.aupair.nl/werken-reize…ika_wl_werk.htm

gr daisy

ik vond deze site erg gaaf!:

http://www.conservationafrica.net/

ook vrijwillegerswerk met dieren, in Afrika. Ook zit er een aardig kostenplaatje aan vast, maar de ervaring die je er voor terug krijgt is volgens mij geweldig!
veel succes ermee.

grroetjes, rens

ey, weet iemand ook misschien een plek waar ik over 2 jaar kan gaan werken. ik wil heel graaag een jaar naar afrika en daar met dieren werken. ik ga nu naar de 5de van atheneum.
alleen ik heb niet heel veel geld. wildlive leek me heel leuk alleen die hebben nix voor een jaar en ook nix voor bijna geen geld. wil natuurlijk wel mijn eige eten enzo betale alleen nix extra’s als iemand iets weet stuur dan ff een mailtje naar nadia_hijner@hotmail.com
alvast bedankt

Hoi,

Ik heb zelf vrijwilligerswerk gedaan in Thailand met apen.
Was echt een geweldige ervaring!
Er zijn verschillende organisaties die vrijwilligerswerk aanbieden.
Kijk bijv. eens op www.globalspirit.nl

Lotte

Originally posted by xnax@01-07-2004, 17:34:53
** ey, weet iemand ook misschien een plek waar ik over 2 jaar kan gaan werken. ik wil heel graaag een jaar naar afrika en daar met dieren werken. ik ga nu naar de 5de van atheneum.
alleen ik heb niet heel veel geld. wildlive leek me heel leuk alleen die hebben nix voor een jaar en ook nix voor bijna geen geld. wil natuurlijk wel mijn eige eten enzo betale alleen nix extra’s als iemand iets weet stuur dan ff een mailtje naar nadia_hijner@hotmail.com
alvast bedankt **

hey wat jij wil is heel moeilijk.
zowiezo moet je een bedrag neerleggen als je vrijwilligerswerk wilt doen. bijna geen enkele organisatie is gratis of goedkoop, er zit gewoon een kostenplaatje aanvast.
dus ik denk dat je beter je plan moet herzien en er toch geld voor over moet hebben anders kom je niet in Afrika.

veel succes,

gr Marleen

ey, ik wil over twee jaar naar afrika toe. wil hier graag dan met dieren gaan werken. ik heb al gemerkt dat het best wat geld gaat kosten maar dat heb ik er wel voor over.
het probleem is alleen dat elke organiesatie die ik bezoek voor een paar maanden maar is maar ik wil als het kan minstens een jaaar weg!!! hoop dat iemand een adres weet waar dat mogelijk is
mail dan alsjeblieft ff terug naar nadia_hijner@hotmail.com
heel erg bedankt alvast.
one love xnax

www.ecovolunteer.be
Heel veel aanbod van vrijwilligerswerk met dieren en niet enkel in Afrika,enkel jammer dat het erg veel geld kost.Maar ondakns dat denk ik toch dat ik het wel eens zal doen.
Keoma

Hoi Lotte,

Kwam je in Thailand ook in direct contact met de apen. Dat je ze vast kon houden en dat ze bij je kwamen?? Waren er ook baby aapjes die je de fles moest geven? In welke periode ben je geweest?

Groeten Joyce

Ik heb zelf vrijwilligerswerk gedaan in Thailand met apen.
Was echt een geweldige ervaring!
Er zijn verschillende organisaties die vrijwilligerswerk aanbieden.
Kijk bijv. eens op www.globalspirit.nl

Lotte
[/QUOTE]