Ik wil graag volgend jaar vrijwilligerswerk met dieren doen in Afrika. Ik heb al een tijdje op internet gezocht maar zie door de bomen het bos niet meer! Ik vind het moeilijk om te beoordelen welke organisatie nou echt goed is. Mijn enige criteria is om interactie met de dieren te hebben en een organisatie waar je een paar maanden terecht kan. Ik zie namelijk heel vaak vrijwillgersplekken waar je een paar weken kan verblijven maar ik wil wel graag 2 tot 3 maanden vrijwilligerswerk doen.
Heeft iemand misschien ervaring met een organisatie waar je tevreden over was?
kijk gerust eens rond op men website www.volunteerforwildlife.com! Wil je dan nog meer weten, stuur dan gerust een mailtje naar info@volunteerforwildlife.com en dan stuur ik je de uitgebreide info brochure van het project dat ik aanbied op de website.
je kan er enkele weken vrijwilligerswerk doen, maar uiteraard ook voor langere periodes. Toen ik er was begin dit jaar, was er iemand die 3 maand ter plekke was.
Mocht je interesse hebben in een middel kleine organisatie… Wij hebben een geweldig project in de BUSH in de buurt van het Krugerpark in Zuid-Afrika.
Wij kennen de projecten die we aanbieden door en door, kunnen maatwerk leveren voor je vrijwilligerswerk en zijn heel erg betrokken bij je ervaring. De geschiedenis leert ons dat veel van onze deelnemers dit fijn vinden ten opzichte van de grote organisaties.
Kijk gerust eens op onze website bij ons BUSH project, of stuur een mailtje via ons contactformulier. (ook al heten we docenten voor afrika, we werken veel samen met mensen die geen docent zijn!)