safari - tips gezocht

Hallo iedereen,
Ik wil met mijn moeder een dag of 9 a 10 naar Afrika voor een safari. We hadden een reis bij Arke gezien, waarin in 9 dagen 4 wildparken worden bezocht voor een niet te heftige prijs (1300 euro), Deze reis is helaas niet meer te boeken. (mombasa rendezvous)
Weet iemand een vergelijkbare reis, waarbij je dus echt veel wildlife ziet, voor een redelijke prijs? Lodges of luxe tenten zijn OK, veel lopen en slapen op een luchtbed niet (vanwege gezondheidsredenen)
Verder zijn tips mbt de tijd om te gaan, welke wildparken aan te raden zijn, welk land de beste keus is etc ook helemaal welkom.
Mail me aub op kittycat@ziggo.nl als U me iets kunt vertellen.
Bedankt en groetjes,
Natascha

In 9 dagen 4 parken ? Dan heb je wel de conditie nodig van iemand die op een luchtbed kan slapen. Anders trek je dat niet.
Dan kan je beter 4 dagen in 1 park gaan zitten en 2 parken doen.

Welk land de beste keus is ?
Elk land heeft zijn charmes.
Zuid Afrika is wat westers en heeft tarmac wegen door kruger.
In Namibië kom je gratis binnen (visa niet nodig) zijn de parken relatief goedkoop maar de logies duur

etc etc
Je zal niet zomaar 1 . 2 . 3. kunnen beslissen, als je alleen gaat om heel veel wildlife te zien, is Botswana ook super.

Veel reisgidsen lezen. Niemand hier zal een klant en klaar tip hebben vrees ik.

Maar gezien je hier op het KENYA forum zit : Kenya is perfect , typ in het zoekveld maar eens SAFARI in, tips genoeg :slight_smile:

Succes

Senti Safari kan ik je van harte aanbevelen, erg persoonlijke toegewijde chauffeur, die al meer dan 30 jaar dit werk doet.
We hebben alle dieren gezien, en hebben in 7 dagen 5 parken bezocht, dit is goed te doen.

voor meer informatie kan je me altijd mailen of bellen: arjenbloemendaal@mail.com, 0628264336 A.P. Bloemendaal

http://sentysafaris.kbo.co.ke/ bekijk zijn site eens, hij staat er met foto en nummerbord op, erg betrouwbaar !

Goed, als we namen gaan promoten :

Steve & Richards (perfekt georganiseerd voor Diny en Coby, zie FOTO’s met commentaar)

alsook

KISIMA safari’s

alsook

Natural World Safari’s prijzen op zijn zite staan erbij en Humphrey is zeer stipt

en zo zijn er nog heeeel veeeel